2011年2月9日 星期三

2011-02-08 年初六 ~ 好舒服的假期

呢個新年真係過得好舒服...往年凍到我地兩公婆都病左...成個假期都唔多舒服...今年天氣一d都唔凍...又唔駛周圍拜年...又唔駛返工...就算只係響屋企都覺得好開心...!! 所以身體健康原來真係好緊要~~!!  


今日係年初六喇...初八就要返工 lu...好唔捨得呢個悠閒假期啊~~!! 


今日無出街...阿B今朝要返公司巡視...下午拎埋個 harddisk 返黎...就開始佢既玩 wii 之旅...哈哈~~~佢真係玩到無停手啊...咩 game 都玩...佢仲話隻手真係幾攰架...嘿嘿嘿~~~聽日佢就知味道...唔好話比我知手痛呀下!!  嘩哈哈~~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


話說噚日比細細激死呀...我地之前響宜家買番兩個 cushion...因為之前佢又無拉拉賴尿響上面呀 ><" ...扔左兩個喇...點知今次只係用左一日...佢又重施故技...又響上面賴尿...都唔知點解佢會咁...激到我地丫!!!  又扔左一個喇!!! 


不過一見到佢對眼...又唔捨得打佢喎.......細細...你乖d啦...大個架喇...做乜突然變番小朋友咁喎?! 



鬧左佢幾野...就擺出個可憐樣...又心軟唔捨得打佢...嗚~~~



佢知衰架...!!  不過唔知點解總係要咁做!!!  扮晒無mood咁...!!  仲要我 tum 番...!! 



呢位大小姐真係超有個性....><"



1 則留言:

  1. 細細個樣咁可憐,真係就算幾嬲都唔忍心鬧佢....哈哈..
    [版主回覆02/21/2011 00:28:00]就係唔忍心打佢啦...所以佢好得戚架...
    有時扮唔識聽你講乜...不過用野食一試佢就知佢扮野喇...><"

    回覆刪除