2011年2月3日 星期四

年三十~~虎年的最後一天...黃家有喜事!!!

年三十的清晨...大細佬打電話黎話比我地知...佢既 BB女朝早六點幾出左世喇!!!  Yeah~~


我地成家人即時個個升晒 grade...哈哈~~!!!  黃老闆做左爺爺...阿B同我做左姑丈姑媽...大細佬&弟婦做左爸爸媽媽...細細佬做左叔叔~~!!  好開心呀!!!! 


夜晚去左睇BB...好得意呢...第一次咁近距離見到剛出世既BB...細細粒的妹妹...都有六磅六...手仔腳仔成日郁郁貢...佢媽咪話呢個女一定好惡下...哈哈~~~ 而且仲成日打喊路...仲要好盡情咁丫大個口...好搞笑...佢媽咪話佢無乜儀態...我就話佢似姑媽我咁係個男仔頭...好豪邁...哈哈哈~~~~





君君~~~祝你快高長大...健健康康...活潑開心...要孝順爺爺啊~~~~^^


沒有留言:

張貼留言