2011年2月27日 星期日

2011-02-26 細細九歲生日快樂~!! ^^

九年前...阿B送左一份最珍貴既禮物比我~~~~!!  呢份禮物就係我地屋企既小寶貝~~細細小狗!!!  


 


唔經唔覺...小狗細細已經陪伴左我地九年喇~~~ 當中有喜有愁...喜的是佢真係好可愛...就算有時佢好頑皮...但佢每個眼神表情都會令到我嬲佢唔落!!  愁的是...佢間中也會生病...因為佢唔識話比我地知邊度唔舒服...所以令到我地好擔心...!!   你要身體健康啊!!!! 




病病時既佢...無晒精神...只懂睡覺~!!




小狗的生命比我們短...我也明白...不過每年也會希望佢能陪多我們更多年...真的!!





今年細細的生日...我地送左兩份禮物比佢~~~有得玩有得食!!  佢一定鍾意!!



睇下佢個樣幾得戚!!   就知佢好鍾意啦~~~~



佢一見到新公仔就會係咁玩...哈哈~~~



細細小姐~~~生日快樂呀~~!!!  錫晒你啊~~!!^^



哈~~~拎左佢份禮物黎引佢...佢係咁聞...係咁索.......



好想食呢~~~



唔識開啊 ><"



終於比左佢食喇...食完又想再要既樣呀~~~好為食架佢!!



1 則留言:

  1. 嘩~ 睇唔出細細九歲嫁啦wo~ 好可愛~ 您講的感受雖然我仲未深, 因為我只係有左我囡16天! ^^ 不過都好同意! 哈!
    [版主回覆03/07/2011 10:18:00]哈~~~細細自己都唔覺自己九歲架...
    仲係成日跳跳扎...仲係成日玩偷拖鞋黎玩...@@~!!!

    回覆刪除