2011年2月9日 星期三

2011-02-05 年初三~~爸爸生日的大日子

初三係我爸爸~~黃老闆的生日大日子呢~~每年我地都會買個蛋糕返去同佢慶祝...之後一家人落去酒樓食餐飯...簡簡單單的慶祝...!!   因為爸爸唔多鍾意人多...佢成日驚麻煩到d親戚...以前d親戚通常都會初三黎同佢一齊慶祝...不過佢地走左之後...咪又要執屋拖地搞一大餐...所以自從媽媽唔響度後...通常爸爸都會同d親戚講唔響 HK...嘩哈哈~~~ 仲有我爸好搞笑...人地封比佢既生日利是...佢回番封仲大D既比人...我爸就係太老實既人...唔鍾意佔別人的便宜...@@!!  當然我地比佢既利是就唔會回番啦...!! 


今年爸爸的生日更開心...因為黃家第一個孫響年三十o個朝出左世喇...以後每年都可以同爺爺一齊慶祝生日...!! 


我地今年響聖 anna 訂左個壽桃蛋糕...好靚架~!!  我地睇左幾間架喇...呢間又可以只訂兩磅...所以決定響呢間訂...其實我有諗過去學呢個壽桃蛋糕的...不過初三間間都唔開...而要我自己整就一定唔得啦~~~所以都係訂啦!!  而且實好食嘛...heehee~~~





爸爸~~~祝你福如東海...壽比南山...年年有今日...歲歲有今朝!!! 
































裡面唔太多 cream...唔錯...係個蛋糕皮甜d...





之後成家人同埋四姨一齊落樓下酒樓食晚飯...阿姨有六個仔女...家下已經有七個孫了...認真好福氣...!!





我地今晚仲叫左一打壽包比爸爸賀壽呢~~~^^





今年因為有初生的小bb在場...所以無帶阿細去同公公賀壽喇...不過公公都有比利是細細呢~~~








沒有留言:

張貼留言