2009年11月10日 星期二

要做手術了...

晚上七點多醫生才來...真的等到人都顛呀!! 


結果令人放心得多了...只是出現了水囊...也不是什麼腫瘤...謝謝!!   可是...還是要做手術!! ><"""  因為水囊的size實在太大...3cm有多...可惡...要捱一刀...還要個多星期才康復...而且想像得到要痛很耐呢!  這個星期...阿B的耳仔一定受罪了!!  嘿~~


年紀開始大...身體的問題開始多...以後真的要多注意身體了...唉...明天要受刑了...還要晨早起來吃東西...OMG~!!   下午十二點就要進手術室了...還要打麻醉針...一定很痛的呢!!


現在胸還在痛呢...下午做x光時夾得太痛喇...


知道呢個"好"消息後...平時的我上番身...即刻同阿B講...我聽日要拆彈了...裝太耐假狗了呢...呵呵呵~~


記得下午有教會人士來臨探訪...莫名其妙的向我說了一番說話...問了些問題...實在忍不住痛哭了呢...為什麼像已經知道是不好結果般?!!  特意來安慰我一樣?!  人家正在上網唔想胡思亂想...又偏來引起我內心既恐懼......雖然是一番好意...為我祈禱...可是反而令我更不平靜呢!!   胡里胡塗的哭了一場又開始上網...真的像坐監...


晚上叫了晚餐...送來的時候覺得更像坐監...一個牒盤內有飯有餸...有個湯...還加上一個橙...!!!  加上我的間條衛衣...好有監獄風雲feel~~!!  明天應該更像...胸口給人劈了一刀...包扎了傷口...古惑女被尋仇的格局~~


不過呢度環境都唔錯...每個床位都有電視一部...剛好隔離床無人...我像包起左呢間房...希望聽日都無人啦...費事我d鼻降嘈親人啦...呵呵~~


呢度唯一唔好就係上網要每日收百幾蚊...


不過聽日我應該會好痛無咁好精神了...其實到現在我都驚...因為咁大個人都未比人湯過...但我知一定好痛...希望痛埋今次唔駛再受呢d皮肉之苦啦!!


天生怕痛的我...往往會把痛的定義放得很大......其實我應該學會感激...!!


 


 


2 則留言:

  1. May God Bless you and take care!
    [版主回覆12/02/2009 00:19:00]多謝你的關心問候啊 ^^

    回覆刪除
  2. 古惑女被尋仇.........哈哈...你這個人..在這種時候還可以咁阿Q...好叻呢.......... 加油
    [版主回覆12/02/2009 00:20:00]有時我係以笑黎掩飾內心呢...嗚嗚~~
    而家傷口已埋口...不過仲有d痛...又好痕添...~__~"  煩煩~~

    回覆刪除