2009年11月13日 星期五

大日子的回顧篇: 小禮物

因為圍數少...所以在小禮物方面可以花多點心思...很早已決定即場派相這環節...因為沒有比相片更會令人珍惜...哈哈~~~ 邊個會留低自己張相唔拎走!?  而且我地相信賓客收到之後一定很開心...而且還會亙相交換來看...令宴會氣氛更熱鬧更融洽...就是我們想要看到的場面...


選擇了緣美去做即影即 print ...起初對這公司有點不滿...不過當日也很合作...而且攝影師Ada更留待敬酒後還幫我們為賓客補拍照片...不過只有 99 個 party 取得相片...未免有點少...而且我爸爸及兩個細佬都無收到相片...um...


之後所有原件都比番我地...唯有遲些才補晒番比收唔到相片既賓客啦~~


兩個MC同我地既合照~~~ 佢兩個當晚表現出色...令到現場氣氛熱鬧...可能太多有獎遊戲...最後D賓客居然唔想走咁...@@!~~  姊妹Y更問我 : 乜你公司聽日全公司放假咩?!  無人走既?!  哈~~ 兄弟A話 D 人可能以為仲有遊戲玩唔願走呀...呢樣真係要多得兩位MC...!! ^^  之後好多賓客都讚佢地兩個呢...兄弟A更想邀請Angel做佢大日子既MC...可惜已full booking喇!!


高大有型的兄弟F 及 美麗的 MC Angel...佢仲係2010年1月的準新娘呢~~



當晚收到相片既人都好開心...雖然價錢比較貴...但係我覺得係值得...有同事話好過派D食既野比佢...佢話食既野通常都驚會變壞...又cheap又驚包裝過程唔衛生...@@~~ 家下d人真揀擇...特別係我公司d大哥大姐...!!!  其實小禮物係可有可無的啊...好彩識佢地日子唔短...深明此道...嘿嘿~~ 為滿足班大帝...我地用左唔少心思響呢個環節...


而另外...覺得又有d賓客想要d實質既野...而且我和阿B都想有樣野可以紀念下呢個大日子...所以又加多樣小禮物...heehee~~~ 呢樣野花左我地唔少加工時間...最後所有賓客都拎走晒...真係好開心...証明...佢地都幾欣賞掛...yeah~~~


盒面夾上一張大口仔婚紗照...很多收到既人都覺得好靚好特別...我諗無乜邊個會好似我地咁無聊幫公仔照婚紗相...之後仲要晒出黎送比人做 welcome card...hahahaha~~ 而且還有八張款式...左右隔離既收到都會唔同...有d賓客仲周圍問人收到邊款...好搞笑...又多了一個給賓客聯絡感情的機會...heehee~~ 我地真係好希望d賓客好投入我地既 party...証明我地既努力係無白費到!!  之前我地響呢方面諗左好多個方案呢...



盒面條銀繩都係阿B縛上去...百幾盒...真係小D耐性都唔惦...我就無呢份耐性...哈哈~~ 我只係負責夾張相入去......



裡面係一對豬仔豬女匙巾...夠實用掛?!  上面更刻上我地名字及大日子日期...很多人話唔捨得用會用黎收藏...真比面...yeah~~ 開心過出bonus..!!



當晚亦多謝酒店幫我地預先放好在賓客的座位上...否則要勞煩辛勞的兄弟姊妹了~~


其實看到賓客開心...真係覺得之前點辛苦都係值得囉!! ^^


 


1 則留言:

  1. 你地真係攪得個婚禮好好呀~~
    [版主回覆11/23/2009 15:10:00]其實都有d唔完美架...不過到時你會太開心就唔理得咁多喇...heehee~~

    回覆刪除