2009年11月15日 星期日

正在為兄弟A去努力~~嘿!!

下個星期六就係兄弟A既大囍日子...不過佢而家都未派晒D帖~@@!


人生有幾多個十年?! 人生有幾多個好友?!  所以我同阿B都想儘力去幫佢做D野~!!  今次阿B係佢既兄弟...我...都係佢既兄弟 ><"...不過佢無派兄弟tie比我!!  不嬲都係男既認tie...女既認裙...但係我咩都無...搞到我既身份好尷尬囉...哈哈~~ 不過我慣了...個個都當我係仔...無辦法!!


因為女家方面好注重D吉祥野...白色唔可以著...@@!!  露肉太多唔得...!!  為免觸犯A嫂既婆婆的戒條...我當日會收歛少出聲...扮乖乖...哈哈~~


所以阿B幫佢地整既小禮物感謝咭...都要加入好傳統既中式元素...希望老人家睇到鍾意...咁就皆大歡喜喇!!


近日阿B忙於趕製中...





一套六款既書簽型 thank you card...終於搞惦喇...佢擺 18 圍呀...幫佢打孔綁埋繩...我都有幫手綁架...heehee~~ 今日佢地兄弟姊妹 gathering...個個見到都話靚...仲問響邊度整...阿B返黎就變得鬆毛鬆翼...嘿嘿~~





佢地既小禮物係對筷子...呢張書簽仔就用黎綁響雙筷子度...當然佢地對筷子靚好多...我只係做個模擬效果o者...哈哈~~~





話說曾經響個 blog 友度睇過 (唔記得係邊個...@@!!)...佢都係用筷子做小禮物...又係包裝精美...放響每個賓客既座位上...但居然d賓客以為係公筷...要勞煩司儀多次開mic提醒...笑死我~~ ^^ 不過兄弟A將會安排在嘉賓提名時派發...應該D人明喇掛...


之後阿B仲要幫佢整埋姊妹大支票... floor plan...檯卡同埋入座咭...佢...正在頭痕中...呵呵~~ 只剩一個星期...!!


沒有留言:

張貼留言