2009年11月11日 星期三

手術完成

噚晚痛到訓唔到...終於忍唔住出大堂搵姑娘...點知人影都無隻咁...正當我自言自語話居然無人既時候...面前突然伸左個頭出黎...問我 : 你搵咩呀....?   嚇死人咩!!!  我想要止痛藥...不過佢話醫生無開到比我...所以只係比左個冰袋比我...裡面真係用膠袋袋住舊硬冰...再用個布袋袋住...硬到呢...用左陣就放左響檯面...硬到死仲痛多幾錢...


訓到懞懞下...大概七點隔離床有人入院...八點就做手術 @@!!  咁晨早...好似d名人咁神秘?!  九點就推番上黎...大概十點幾就自己出左院...我連佢個樣都未見過...咁趕時間既?!  唔痛架咩?!


十點半左右...噚日黎祈禱既姑娘又探我...問我個報告結果...之後又同我講好多令我情緒有波動既野...um...之後幫我祈禱...內容話希望一陣梅醫生能夠好似平時咁順利幫我開刀...希望麻醉師落藥份量剛好...嗚嗚~~ 聽到我好驚啦...先前我只係擔心好痛...無擔心過手術會出問題囉...


明明話十二點先做手術...點知十一點半就話通常會提早做...完全破壞我既心理準備!!


來來姑娘叫我十一點要換定d手術衫...話十二點黎接我落去 (好似牛頭馬面咁...@@!!)...我掛住同阿B send msg都唔知已經十一點半...姑娘呱呱叫話我仲唔換衫...放低張床叫我換好自己爬上去等佢黎...我拿拿林收埋d野...去埋toilet換好衫...自動自覺訓上佢張床...無耐姑娘入黎推我落去...仲我話乖@@~~ 真係咁快手喎!!  我話比佢知我好驚...佢話當入去透下訓陣教...一陣佢出去食lunch...仲話我做完佢都未食完喎@@!!


訓上手術床...好驚...又無戴眼鏡...睇野唔清楚...只知好多姑娘響入面...呢個話無帶支針...o個個又話有咩唔夠...又走黎問我好多問題...之後又用安全帶縛起我對腳...又固定我兩隻手...感覺將會進行滿清十大酷刑...唉...點解唔麻醉左我先做呢d野喎...等待既過程好驚囉...終於見到醫生...佢叫我放心會好快做完...佢噚晚響我個胸畫左個圓形記號...咁大忽...><"...之後阿B仲話想問佢借支筆黎畫埋眼耳口鼻...你個衰仔!!!!!


我噚晚仲發夢...我隻耳仔發炎...又無理到...除耳環時仲扯甩左幾忽肉...隻耳仔繽左兩忽...真係唔係好先兆!!


終於無耐我覺得隻手有陣好滾既野涌入黎...之後就訓左喇...到醒番時就響手術室門口...姑娘話比我知已經做完...仲問我睇唔睇切出黎o個舊野...我話睇...呃...真係好大舊下...蝦肉色的物體...有D似龍蝦丸...我仲以為真係水袋形狀添...@@!!


之後上到房...另一姑娘又問我睇唔睇多次...佢話睇埋呢次就要同舊野講byebye喇...佢要拎去化驗...真係風趣!!  ~___~"


麻醉藥過左就痛到喊...阿B話好彩隔離床有人...如果唔係佢就受罪...咁係痛丫嘛!! >

呢兩日收到D朋友為我加油既短訊...真係好開心...多謝關心啊 ^__~


夜晚...仲有個極大驚喜...姊妹Y仲搭左70蚊的士黎探我呢...佢仲話的士司機收佢齊頭呢...哈哈~~見到佢真係好開心...之前阿B仲響度上網同佢MSN梗...佢以為係我黎...就問我 are you ok?  阿B覆佢話: 我OK...因為我係CK (阿B)...比佢笑死...之後姊妹Y話去跑步呀...點知原來佢跑黎呢度...好感動呢~~佢好驚醫院呢D地方咁夜都單拖黎... 之前佢send msg話痛就當係比佢咬喎...乜咬d咁尷尬既位置啊!!  哈~~ 仲話都知我奇怪...以我個性應該會打blog講番大日子既野...heehee... 我都係唔想大家擔心...知道無乜大野發生咪可以公開囉...呵呵~~


其實我呢d都係好小既手術...隔離床既婆婆...佢今晚要飲瀉水...佢聽日要做切腸手術呢...佢比我更辛苦...希望佢都快d康復...健健康康!!


不過佢因為飲左瀉水既關係...成晚去廁所...好臭呢.....@@~ 


聽日我應該可以出院了...!!  我好掛住細細呢~~不過聽講佢好似唔多掛我...


 


1 則留言:

  1. 小心身體,早日康復
    [版主回覆11/23/2009 13:41:00]多謝關心...已經逐漸好番喇~~ ^^

    回覆刪除