2009年11月23日 星期一

終於拎左姊妹裙

下個月就輪到姊妹S的大日子來臨了...本來她在 Exing 已訂了姊妹裙給一眾姊妹團...點知間衰野突然執左...所以她又要為我地四出張羅姊妹裙...終於去左對面鋪買現成的...可能近年尾的關係...間鋪特別忙...我第一次去時受到 sales 的不友善待遇...其實我真係入去試身都係用左唔夠 3 mins ...但係我響鋪頭就企左 10 mins 先有人理我... 仲要好冷淡...係咪真係比晒錢就要咁呢?!  有時都要靠D客既口碑先響呢行站得住腳嘛...都唔明D鋪頭點諗既......


終於第一次無功而回...我已經唔再揀其他款...去到只係要求睇下其他姊妹揀左乜款...我已講明 confirm 要佢地揀既短裙款...儘量簡單化...佢拎左條大碼比我試...試出黎佢話條裙唔啱我...叫我著中碼...點知佢又唔係比件中碼我...我響更衣室裡面等左陣見唔對路...就大聲叫出去問係咪比緊件中碼我試...點知佢先話我知要訂番黎...@@~~ 咁又唔早講...我響裡面除晒衫等緊架嘛!! 


之後寫番低條裙既資料...但佢又無問我叫咩名電話 no. 等...我就問佢 : 咁你點搵我黎試呀??  佢居然話你要黎試就先打電話黎...咁我都要知幾時有得試架嘛...!!!  佢又答左好似無答咁話: 條裙一個星期返又唔定...兩個星期又唔定.......真比佢吹脹...!!


其他兩個姊妹拎裙去改時都遭遇黑面的對待...~___~"


後來發覺...我條裙已經係最無問題最快搞惦既一條...@@~~


點解間間鋪都係咁既呢?!


***


今日我又打去問...終於話有得試...又要麻煩新娘子打去再 confirm...放工約埋另一姊姊落去試裙...去到人山人海...好難先入到鋪...但d sales 同我地又好似雞同鴨講咁...搞左好耐先分得清我地係一個黎試裙...一個黎拎裙...終於比左件中碼我...不過一拎上手就發覺條裙係走晒紗既...又要拎過第二條...終於入得去試...其實仲有鬆的...不過唔想叫佢改喇...而且我都唔想太窄食唔到野做野又唔方便...所以見無乜大問題就 ko 左喇!!  到時都會著件披遮晒...就咩都唔覺架啦...不過著左呢條裙...顯得個"鬆" 好誇咁...太突出了...@@~~ 有點唔啱比例添...我驚到時比左d錯覺d兄弟...以為我地呢班姊妹發育得零舍好...haha~~~ 結婚o個時都無咁大胸...hahaha~~


而另一姊妹條裙...佢都無拎到改左o個條比佢...反而拎過條新既比佢...@@~~ 因為我地費事再煩了...呢個時勢都係早拎到裙就安心好多...所以佢都係就咁拎走...唔駛佢地再改了!!  後來先記得蝕左改衫錢添!!  @@""


登...登...登...呢條就係我條裙喇...其實我做咁多次姊妹...都係第一次著姊妹裙@@~~


條裙個款簡簡單單...其實都幾好睇的...不過隻蝴蝶結條帶長d會好d...家下個長度好似有d唔長唔短既感覺...衰B玩野話...比佢剛用完既兄弟 tie 比我駁長佢!!  @@~~!!




我著過條裙比阿B睇...佢話好似 "妹妹"裙...@@~~!!  佢問我做乜唔著長裙...因為...我唔想加錢囉~~ 而且大部份姊妹都係呢款短裙...所以一 SET 感覺會好D... 雖然我都覺我已幾廿歲人仲學o靚妹著短裙有點那個...哈哈~~ 不過我相信著起黎都幾好睇掛...



至於鞋就會用番我結婚時既婚紗鞋...對鞋係尖頭鞋...著成日唔知我會唔會抽筋呢?!  哈~~


終於搞惦喇~~~ 咁姊妹S就可以專心去迎接佢既大日子喇!! ^__^  祝一切順順利利...開開心心!!


2 則留言:

  1. 我同你一樣...真係唔晞買一件禁普通既姊妹裙都要禁勞氣
    [版主回覆12/02/2009 00:44:00]呢條都未算勞氣...之前買比自己班姊妹o個d裙仲激氣...
    o個間家下執埋添喇~~!!

    回覆刪除
  2. 係咁架!因為d舖覺得賺得你少,又唔憂無生意呀麻
    [版主回覆12/06/2009 22:46:00]我都覺得係呀...未收錢時就咩都OK...收貨時就好多問題出現喇!!

    回覆刪除