2009年11月29日 星期日

越睇越唔開心...

每個新娘除了希望大日子當日靚之外...亦希望擁有一輯影得靚既相...standard 相無乜期望...因為都係人肉布景板...但近年興起 snap shot ...而且睇過好多 blogger's 大日子分享...當然希望自己都能擁有一輯難忘又令人羨慕既 snap...更何況我地有咁多 DIY...大把野比個 snap 影...


不過世事總係無咁完美...而且得出黎既效果太令人失望...係越睇越失望...都唔敢拎出黎比人睇...比人笑一世咩?!  初時都有說服自己係未執相o者...未加效果o者...但係...根本都唔知佢想影d乜...美感?!  無..!!  而且大部份都對焦唔準...即係白影!!  唔識影都唔係咁呀嘛?!  靠害咩?!  越睇越想喊...........


而家真係好信影相錢係絕對唔可以慳...係無試影的...亦無 take two 再黎的...係會後悔一世的...我而家好信...好唔開心......早d一意孤行請個專業既好過...都係多兩千...但起碼點差都唔會對焦唔準囉!!!   我唔識影相...唔知點為之光圈先決快門先決...我只係識睇d相清唔清...靚唔靚...嗚嗚嗚~~ 天呀~!!!   我既大日子既大 mistake 就係搵到個唔識影相既 snap shot !!


沒有留言:

張貼留言