2009年11月12日 星期四

好友的大日子即將到來

下星期六就係兄弟A的大婚日子...因為身體的關係幫唔到佢幾多野...不過我應承左佢幫佢地整簽名筆的...我一定做得到...!!   不過材料都未買...而且飲衫都未買呢...UM...本來想幫他好好地佈置 receiption 同埋d花車...而家做唔到了...佢話沒所謂健康要緊...不過對我黎講係一種遺憾...沒能好好的幫他...好唔開心...唯有靠阿B了...


早幾晚和他通電話...知他正在煩惱酒席的問題...正因為咁家下帖都未派呢~@@!!  希望他最後會順利解決...開開心心去迎接大囍之日..!!


佢話覺得我地個婚禮好感人...其實我地都唔想結婚做乜要搞到有人喊...應該開心架嘛...成長片段...可能佢地投入去參與我地個 party...而且又一齊成長...佢地睇到好感慨...仲話不知不覺原來已認識咁多年...真係好難得...哈~~可能相片中有佢地出現...所以特別投入...哈哈~~ 咁又係...我同阿B拍拖都十多年了...!!!  所以D嘉賓會覺得很難得掛...咁耐終於結婚...呵呵~~


令我意想不到既係...我細細佬同我大細佬老婆聽到我話多謝唔響度既媽咪...兩個喊到變豬頭@@~~  其實我唔記得要諗對嘉賓講既說話...之前一直只在想佈置既野...當晚只係好簡短講多謝一班兄弟姊妹...多謝唔響度既媽媽...最後多謝爸爸...阿B仲怪我應該多謝左爸爸先@@~~ 但係估唔到佢地會喊...真係唔好意思...


原本想當晚想學其他新人送份禮物比爸爸...不過一黎時間唔夠...二黎唔想佢喊...所以最後放棄了...其實婚禮唔駛一定要咁殘忍做到要令有人喊先令人感動囉...我覺得個個開開心心投入去玩就已經夠難忘了...況且又唔係真係排除萬難先結到婚...有咩感人呢下?!  開開心心唔好咩?!


而家我明白好多 blog 友仔...結左婚成年都仲好多時都講番結婚既事既原因...原來真係好多野可以講...而且講極都唔厭的 (當事人...哈哈~~)


回想起o個晚...我既責任好似只係忙於換衫做人肉佈景版...有d人話我個mua手腳慢...咁樣講對佢有點不公平...一定要為佢澄清...無錯朝早佢係慢了一點點...最後未完成化妝就要出門...不過晚上佢既表現其實絕對無問題的...我比佢既時間實在太短...基本上我地係換衫慢而唔係化妝慢...佢已經要響我左擰右擰坐唔定...又要邊換衫戴飾物既情況下幫我轉妝set頭...有時更幫我兩個姊妹手幫我換衫呢...!!  而且佢仲幫我班姊妹補妝...其實佢唔駛咁做的...!!  而且大致上都滿意佢幫我做既造型...清簡係我既要求...因為我知誇張既野放響我度會變得奇怪...所以我唔要化到認唔到我既濃妝...結果出黎效果真係清清淡淡...呵呵~~ 當日我有七個 look 呢...雖然變化不大...heehee~~ 總之要多謝她!!


***


傷口又在痛...要去睡了...


 


 


沒有留言:

張貼留言