2009年11月4日 星期三

我的戰衣

Book 左帝京做出門酒店...不過佢個衣櫃好細...掛唔到d衫入去...咁我同伴娘及姊妹C就響出門前一晚就黎一場著衫預習...HAHA...將所有衫先預先黎一場試著...好彩當時有呢個突發貪玩既想法...對大日子當日真係好有幫助呢!!


我地一齊研究點樣著...點著得快D...點襯D飾物...點痴D膠紙唔走光...點收埋D鬼祟肉...好好玩...因為決定唔著 girdle...著左又唔自然反而又變肥...所以放棄...但又唔識用 nu bra...姊妹C就叫我拎出黎...佢教我點著...響佢既幫忙之下...真係自然好多...而且唔駛真空上陣...HAHA...我話比佢知有呢個想法嚇親佢呢...!!  所以當日我可以好自在...雖然個胸無變大左...不過自然對我黎講就係最靚架喇...HEEHEE~~


Couple 真係好...每件衫都包我頭飾同頸鍊耳環...終於大部份都係用佢d飾物...反而 mua o個d只係用左一個頭飾......我好鍾意中式o個 set ...好特別好靚...而紫色o個 set 條鍊我初時好抗拒咁大抽...不過襯埋件衫出黎效果好好...白色o個d就無用過...而個蝴蝶結頭 cool 就用左黎送客用...全部耳環我都無用...因為我驚敏感...所以用番自己o個d...雖然細抽好多...呵呵~~



而襯婚紗我就用左自己買o個條珠鍊 & 手鍊...蝴蝶結耳環...加埋mua 個小皇冠...好簡單...姊妹C見我大部份野都係用蝴蝶結...仲笑我蝴蝶結狂.....



大日子戰衣排排掛~~~



以上有兩件衫...令我好擔心...綠色o個件甚至放棄左再租多件黃色黎頂替 (遲D會講詳情)...不過姊妹C話唔好浪費...響佢幫忙之下...肥肉收埋左...出黎效果都好OK...所以當晚我多左一件席前衫喇!!  好彩有綵排...HAHA~


而中式o個件係著黎敬酒用...其實我好擔心走光...而且著出黎又好暴露咁...自己睇到好唔慣...好擔心d賓客接受唔到...但最後居然係呢件最受歡迎...一出場好哄動...嚇死我...跟住仲排長龍出黎補影相...@@~ 之前一晚我一著 (無著束褲)...姊妹C仲笑我肚腩大過胸...!!   不過餓左成日個肚腩當晚好幫得手自動匿埋左...我老頂仲笑住叫我唔好咁著返工...佢驚d同事唔專心做野...haha~~ 呢件衫真係租得極之抵!!


6 則留言:

  1. Artini 嘅野幾靚, 你好有眼光...
    [版主回覆11/11/2009 00:14:00]我都覺得佢D野幾靚啊...^^

    回覆刪除
  2. 見你大功告成.....仲honey moon凱旋歸來........好happy.......期待你update big day盛況^____^
    [版主回覆11/11/2009 00:34:00]遲些收到相會post出黎呢...
    係呢...你準備成點啊?!  加油呀!! ^^

    回覆刪除
  3. 見你大功告成.....仲honey moon凱旋歸來........好happy.......期待你update big day盛況^____^

    回覆刪除
  4. 番黎喇,玩得開心嗎???
    [版主回覆11/11/2009 00:36:00]好玩啊...不過首尾兩天都落雨...@@~~
    唔太凍...好開心唔想返黎呢...哈~~

    回覆刪除
  5. 決定唔著 girdle!!! .. YESYES 我都覺得係ah 唔知點解著左反而粗左好多條腰部!!
    [版主回覆11/11/2009 00:38:00]係呀... 一著就出事...好大隻...格甩底d肉仲必晒出黎獻世咁!!
    用nu bra又輕鬆自在好多呢...!!

    回覆刪除
  6. 好想睇你著褀袍果D相呀!!! 期待中.....
    [版主回覆11/11/2009 00:43:00]你期待有咩睇呢?!  哈哈
    胸位雖然deep...不過我無乜肉地...d賓客自己幻想咋...haha~~

    回覆刪除