2009年11月19日 星期四

覆診 & 拍拖N週年紀念日

今日去左覆診...近呢幾日唔知點解傷口比之前痛...原來表面雖然埋口...但其實裡面係未好番的...所以醫生叫我儘量斯文d唔好咁大動作...粗重野唔好做住...而表面傷口埋得幾靚...不過我又唔覺埋得靚...><" ...今日仲唔小心整甩左d焦...有少少流血...


兩個星期後又要覆診...今日睇埋個 report ...係良性...所以可以放心...不過都要繼續跟進...半年後又要去做超聲波...我即刻好緊張問醫生...咁駛唔駛夾呀???  即係照 x-ray...好痛架真係!!  而家我仲好清楚記得o個種痛法!!!  醫生見我反應咁大...笑住同我講 : 唔駛~!!  咁都好d!!! 


見一見醫生又收左我三舊...um~~~


哈~~醫生次次見親我...都問我先生響邊...佢咁掛住阿B既?!  佢唔係想撬我牆腳呀嘛?!


***


之後去左沙田同阿B食飯...其實日日都係同佢食飯啦...點解今次咁特別要講明呢?!  因為今日係我地拍拖N年既紀念日呀!!  哈~~~不過我地無乜特別慶祝...想當年我地第一日拍拖都係食公仔麵咋...HAHA~~~ 係一路睇台慶一路食o個隻...夠特別丫呢?!  我地去左太興食飯...因為我地有大把 coupon...haha~~ 無辦法啦...扮完富豪遊世界...就要靠呢 d coupon 度日喇!!


1 則留言:

  1. 實在係太好喇﹐醫生講得一年後先再見﹐即係無事﹐你唔洗再擔心喇~﹗
    [版主回覆12/12/2009 09:18:00]而家個傷口好好多喇...不過個傷口有D硬 @@~

    回覆刪除