2009年11月24日 星期二

為兄弟A做的姊妹支票, Floor Plan 及 Table Card

我地大日子當日為姊妹做了一張姊妹大支票...兄弟A及A嫂覺得好靚...所以叫阿B幫佢地整一張...比個驚喜佢班姊妹...設計完後又交比我地既無間道姊妹Y...請佢拎去Banner 公司整...佢一見到個銀碼就話整蠱佢...因為上次整o個張個銀碼好大...搞到佢玩開門利是o個時講呢個銀碼暗號好論盡...講極都講唔到...哈哈~~~只係一味話 : 九千萬...九千萬...總係講唔出之後既數字...笑死響房入面既我~~ 仲話佢無鬼用添...haha~~ 而今次個銀碼就容易讀得多~~~





上次個銀碼真係幾大既...haha~~最搞笑係當姊妹Y好努力咁話九千萬既時候...不知情既姊妹W居然話: 咁多?!  九萬九得啦~~~


真係搞笑...咩意思?!  我唔值咁多?!  邊有人嫌開門利是多架...HAHA~~





***


而另外幫兄弟A整左個 Floor plan ... 好囍慶的感覺...^^





經過上次既經驗...發覺唔 show 個 seating plan 出黎係會好 d...起碼再調動座位方面會容易一點...其實派左 table card 已足夠呢...!!


***


檯咭今次只係好簡單 PRINT 出黎...效果都幾好...不過要花時間底面用雙面膠紙痴合...有想過拎去過膠...不過覺得影相出黎唔多靚...現場睇又會反光影響觀感呢~~





1 則留言:

  1. 我到而家周不時都拎黎讀下...
    都唔係幾讀得掂, 九千九百九十九萬九千九百九十九毫九?  <~ 我成日唔知個"萬"字應該出現係邊度.... @@~
    [版主回覆12/02/2009 00:17:00]究竟你點做 audit 架?!  哈哈~~

    回覆刪除