2009年11月24日 星期二

好朋友的大日子 (PART 2)

晚宴前...我就要展開我既兄弟助理既職務...同阿B一齊忙住搞個 reception 同相簿區佈置...有限既材料...整出黎不過不失啦~~~新娘子滿意就得喇...佢地見到盤筆猛問係咪買架...當知道係DIY既時候覺得好神奇咁...好開心呢...heehee~~~^^














呢六支簽名筆及四支姊妹筆...比我地大日子o個D更受歡迎...最後一支都無得留底...全部比人拎走晒!!  其實有人欣賞我都覺得好開心...不過無留底一枝比新娘子呢~~ @@~!!





因為只有兩位較年輕又無經驗既姊妹響 receiption 座陣...其他既分完錢就失晒蹤...所以我只有留底幫佢地派入座咭...佢地兩個好搞笑...真係緊張到成晚無乜坐低...一聽到係女家既親朋戚友就好緊張...因為多老人家又講d聽唔明既福建話...我地同佢講野又唔理又唔明咁...好彩女家有位好盡責既姑姐留響度幫手...如果唔係...我地一定整鑊粥出黎...!!


兩位年輕可愛的雙妹o麥~~



.


阿B整既檯咭..D賓客覺得好有心思...因為係同檯咭係一套的...!!  而且好多見到有入座咭好似好神奇咁~~@@!!








有兩個小妹妹響度扮簽名...好搞笑又得意呢!!





成個小明星咁...真係想咀啖佢~~~





一對新人送比賓客既小禮物~~ 筷子一雙~~!!





好顛的一班 MC 及姊妹化妝師~





準備証婚儀式~~





呢位律師先生惹黎全場不滿...因為佢既語氣太命令式...搞到有少少群眾起哄...而且又遲到...講野又快到聽唔清楚...之後仲好快唔見左人 @@~~ 只係留底好多卡片叫個MC幫佢派比人...好商業味重~~~ 趕住返屋企?!  之前阿B七點九打比佢...問佢響邊...佢話黎緊...仲問阿B搭地鐵響邊個站轉的士黎近D?!  呢D唔係應該你之前做定功課既咩?!  終於八點三先黎到...!!  八點半就進行儀式...準備功夫完全唔夠!!  感覺唔太專業及尊重!!





好得意既兩位小妹妹後黎仲手拖手...即慶上台合唱一曲黎祝賀一對新人呢~~~實在很可愛呢 !! ^^











兄弟A都人緣好喇...公司大部份老闆及員工都黎飲...我仲見番舊公司既老闆...佢仲認得我呢~~ 不過佢老左好多咁...





呢位係舊老闆既大佬...依然咁大聲...不過親切左...無以前咁串呢...HAHA~~ 佢初時唔認得我...後黎話我變得女仔左所以唔認得@@~~ 不過我用手勢扮整眼鏡既樣...佢就認得喇...!!  哈~~





呢位係舊上司...依然咁客氣...^^





呢位都係舊上司...我話比佢知我剛結婚...佢仲話以為我唔會嫁添 @@~~ 因為當年實在太男仔頭了!!  佢最搞笑...拎佢部相機出黎影多張合照~~!!





呢兩位都係舊同事...點解佢兩個都好似無老過咁既...係咪以前已經老定左呢?!





呢位變化最大...不論職位同外型...而家入股左舊公司呢~~ 可能變得更有錢...就會變M字額了...heehee~~^__~





呢位係兄弟H...初時D舊同事唔認得我...仲以為我係佢女友...HAHAHAHAHA~~ 佢好受d女同事歡迎呢...成晚比人捉住合照...我叫佢收每位兩舊水...佢話睇黎要收五舊...haha~~





兄弟 G 的家人...





我既小花女...!!  我叫佢要向高發展...唔好再向橫發展喇...亦已經叫佢好減肥了...不過佢話唔駛!!  哈~~ 我讚佢響我大日子既表現好叻...好多人都讚佢同另一位花女...佢遺傅左佢爸爸既口才...即刻讚番我...話我o個晚好靚...佢鍾意紫色同埋中式o個條裙喎...真識貨...haha~~ 佢爸爸仲猛追我拎o個晚中式裙既相...佢勁鍾意o個條裙...呢條裙真係租得抵...!!





我地既成長片段中刻意放左一D好友既合照在內...所以佢地睇到份外感觸投入...估唔到...兄弟A都係咁...哈~~~果然有義氣...!!  其實我地無約定咁做...大家係不約而同...果然係老友!!


大家真係不知不覺識左好多年呢...響互相既婚宴中見到比較年輕時代既自己以及一起成長既同伴...雖然樣子好老土...唔係呢D場合都唔會再拎出黎...但係真係覺得好開心...真係人生有幾多個十年...呢份友情真係好難得!!


晚宴後...我地載其中一位MC E返屋企...佢都係兄弟A既同事...佢突然問我係咪就係兄弟A口中常提及既 " 四眼妹"...哈~~ 係丫...我係丫...已經好耐無戴眼鏡...但係佢地依然係咁叫我@@!!!   從MC E 既口中知道...原來兄弟A好重視送比我地既結婚禮物...周圍搵人幫佢訂番黎...因為佢實在太想送呢份野比我地...其實我有嫌棄過架...哈~~因為又係擺設...好阻訂...亦知道唔平...但係我未開黎睇...@@!!  其實聽到佢咁重視...就算佢送舊炭黎我都會好開心...因為有佢既真心就已經好足夠...!!  佢絕對係有情有義...雖然佢個性姿柔慢吞吞令人有點激氣...哈哈~~你急佢唔急...仲要大條道理...即使係咁...我地都會義不容辭搞好佢既婚禮...


當佢敬酒到我地張檯時...佢同我地講...真係唔知應該對我地講乜...o個刻真係唔駛多講...真係盡在不言...朋友在心中!!   當有人讚佢d野搞得靚既時候...佢好開心同人講好彩有阿B呢位兄弟同埋有位姊妹 (乜唔係兄弟助理咩?!  哈~~)...其實只要佢兩公婆開心...我地都會好開心呢~~!!  ^^


新婚愉快啊~~老朋友!! ^^  記住帶D澳洲鮑魚比我地就得喇...嘩哈哈~~~


1 則留言:

  1. 嘩~~你就黎可以開擋la... hehehee....
    [版主回覆12/02/2009 00:26:00]我咁懶...驚比d客追到要走佬呢...^^

    回覆刪除