2009年11月12日 星期四

出院喇~~

今日終於可以出院...離開呢個鬼地方喇!!


其實呢幾日都避開唔聽電話...因為唔太想講病況...不過好多謝關心我既朋友的問候...我應該會好快好番架喇...!!!  HEEHEE~~


隔離床的婆婆好早就起左身...行黎行去...所以我都無再訓喇...起身無所事是就上網睇下...


教會的姑娘又來探我喇...佢今日無再捉住我祈禱了...不過佢叫我搵機會多D認識上帝...之後佢同阿婆傾計...不過阿婆耳仔係聾聾地...又無戴助聽器...佢地既對答好似雞同鴨講...兩個都各自講...九唔搭八既對答...好搞笑...之後姑娘捉住阿婆隻手話同佢祈禱...阿婆先知佢係咩人...就同佢講: "我拜神架喎...我拜神架喎...!!"  好緊張咁款...我真係忍笑忍得好辛苦...!!  不過姑娘都係唔放手仲同佢講...阿婆個主診醫生都係教徒...所以無所謂...上帝唔會分架!!  @@~~ 好彩阿婆聽唔清楚佢祈禱D內容...如果唔係又驚一場...@@!!!


之後等姑娘黎幫我洗傷口...食埋藥...等埋單...兩萬幾...嗚嗚...好彩可以 claim 保險...


可能太耐無大郁動...起身又見頭暈...仲眼前一黑...可能又未食 lunch 掛...原來健康真係咁緊要既!!!


返到屋企見番隻囡囡...好開心...不過唔抱得佢呢...!!


 


1 則留言:

  1. 你做咩事呀?? 睇到我有D擔心添....><
    [版主回覆11/23/2009 17:00:00]而家已經好番好多喇 ^^

    回覆刪除