2009年11月5日 星期四

屋企樓下

因為屋企地方淺窄...所以阿B為我佈置左樓下個花園...大日子當日可以成大棚人響度影合照...本來仲有D汽球...之前一晚辛苦左兩位兄弟同埋二伯 & 姑仔...佢地好努力咁吹汽球...真係用口吹成幾百個波...因為買番黎既 pump全部唔 work...真係辛苦佢地呢!! ^__^  雖然第二日好多波都漏左氣...但當我入門o個刻睇到...真係好感動.......


熱鬧過後既花園...我地唔捨得拆走個花拱門...放佢響度都幾靚丫...




姊妹Y後黎同我講...佢一入到黎第一個反應就係 : 嘩~羅浮宮咩?!  比佢笑死~~!! ^^





哈哈~~呢個花槽D花係假的...二伯用我用剩o個d絲花插落去充下場面的...heehee~~



沒有留言:

張貼留言