2009年11月14日 星期六

大日子的回顧篇: 遺憾

雖然世事沒有十全十美...總會有不太滿意的事情發生...婚禮已完成...綜觀大致上都ok...


只是有幾方面略為失望...因為我覺得唔應該會響呢方面失分囉...


(1) 姊妹: 太求其...太只顧自己...後知後覺...令到當日由早到晚都係因佢地而勞氣...之前講又唔聽喎...到做就走黎問問問...認真煩!!  特別係 gathering...更令人難忘......當中只有 A, Y, C 的表現是最出色亦最為我設想及幫得手...其他既 E 同 W無得好講...性格所致...大顛大廢預左黎襯熱鬧... M 就最只顧自己...其他人也覺得她當天絕對不稱職...特別係我進場時佢完全失蹤...我條裙無人幫我整好...成pat野咁...我上樓梯不知幾難行...佢仲好意思問我點報答佢?!  幸好有C幫我囉...而 S 就更無作為...擺明黎偷師取經...行行企企...黑口黑面...... 朝早大半人遲到...黎到無所事是...只係掛住食食食...整烏糟Y整既愛的宣言...結果害Y要去廁所抹番乾淨個心...搞到裂左!!  又唔預備D遊戲工具...結果搞到唔係玩得好笑...係笑佢地好求其是旦...我只係知道佢地成日話時間有限夠鐘...其實都唔知佢地玩左d乜... D 兄弟話浪費左間房...又唔知班女人想點...班友仔分錢就得...


其實玩兄弟呢個環節我幾著重下...點知玩左鑊粥出黎...多少有點失望...因為呢PART多數響 vedio 佔幾重位置的...時也命也......


(2) Snap shot: o個朝我已經好唔滿意...居然唔上黎影我地...變左化妝無影...褂同禮服無影...換褂著鞋戴耳環無影...o個朝我已經發晒脾氣...結果派利是o個 part 好求其...變左我既朝早簡直完全浪費...好失望好失望!!   原全唔覺有出門既感覺...出到外景...又無主動幫我地影相...而家睇番d外景d相...同 Eric 影o個d有咩大分別?!   朝早見佢無咩影到出黎...已經叮囑佢夜晚影多d物件賓客表情...但影出黎既野...完全同我所想像好有大段距離囉...講真...就算佢係有熱誠影相...但佢d 技巧...阿B平時求其都好過佢...如果係咁...早d加多兩千搵真係識影o個d好過...起碼我睇過佢地既實際做過出黎既野亦係我想要既野!! 


(3) 親戚: 簡直不知所謂...唔黎早響...結果大失預算...正 pk!!  雖然預左佢地會玩野...不過都要鬧過至可以消氣!!


除左呢三方面影響最大的...其他少錯誤也沒大所謂...因為實際影響不大囉!!  呢三方面我覺得係我地既婚禮最大既遺憾!!


沒有留言:

張貼留言