2009年11月24日 星期二

好朋友的大日子 (PART 1)

剛過去的星期六...係我地多年好友"兄弟A"既大日子...o個朝好凍...吹到個人都顛...





我地八點就去到紅磡佈置花車...早餐無得食...但就食左張牛肉乾...@@~~ 阿sir好比面...話只係抄一架車既牌...真比面...就係抄我地o個架!!!





先響花車前裝模作樣咁影相...佢地又跳又扮型...但無我份囉...!!  我既身份比較特別...派左封利是比我...響後面寫左今次我響呢個大日子既角色名稱...好搞笑既 title ~~~~ 兄弟助理!!!!  @@!!!





兄弟A的兄弟B & 兄弟助理J...HAHAHA~~





上到女家...好多人呢~~ 姊妹團已經準備好晒玩班兄弟...好彩我只係助理...唔駛被玩...阿B都好好彩...佢揸住部相機無人搞佢~~ 好好睇場GOOD SHOW...HAHA~~


姊姊們都幾花心思~~


先黎甜酸苦辣...兄弟A要飲四杯唔同味道既奇怪飲品...仲要飲完一杯就要講句符合味道既四字祝福語...好易過關...


接住黎係要錫九次 (長長久久既意思)吊在屋頂印有A嫂樣子既咭紙...場面好搞笑~~


之後要新郎哥加四位兄弟著上紙底褲...前面及後面分別都有兩個心...每個心都寫上一個字...之後仲要大聲讀出黎...真係笑爆咀...





再黎就係將班兄弟既咀唇畫上紅色唇膏...仲要出晒界...之後用咀傳張透明膠片...哈哈~~~鏡頭下好似兩位兄弟在互咀呢~~~ 爆笑十足...!!  玩完之後先發覺...隻唇膏係唔易脫色既...搞到班兄弟成班烏咀狗咁...笑死~~!!














之後新郎哥再要用日本芥辣黎刷牙...哈~~ 再黎讀篇三字經既愛的宣言...好長好有心思!!  呢班姊姊確係勁呀!!








好惦既三字經愛的宣言!!





姊妹們收到開門利是...幾開心~~哈哈~~ 九萬九千九百九十九...豪比佢...HAHA~








經過咁多重既考驗...A嫂終於出場了!!  嘩~~ 佢滿身金器!!  @@~~  都未進行敬茶儀式呢...之後係咁收金器...睇到我地眼瓊瓊...家下金價係咁升...好羨慕呢!! 



D手指都滿晒戒指...勁~~





哈~~睇黎阿B都幾有潛質影SNAP~~

















其實只要有幸福笑容...個個新娘子都係好漂亮...所以...各位姊妹...大日子當日...要笑多d啊~~~





富貴的方氐夫婦!!  新郎哥仲收到兩條連牌既金鍊...我地仲話好似睇住兄弟A出嫁咁...HAHA~~ 你地就發啦...又金又勞~~





之後去男家...女家有個習俗好搞笑...伴娘要拎遮呢樣唔奇...但係伴郎原來對手仲忙...要拎燈...仲要係一對...而且唔可以放底...直至去到男家...哈哈~~~我地係咁成日笑伴郎...兩盞燈又搞野...有插蘇的...我仲成日叫佢快D響個身上搵個窿插著佢地...HAHA~~





到夜晚睇朝拍晚播時...睇到佢拎住呢對燈...個個都狂笑...哈哈~~~





GO TO PART 2


http://hk.myblog.yahoo.com/jew903hk/article?new=1&mid=2856










2 則留言:

  1. ee...你個neverfull 係唔係o係歐洲買gar?
    [版主回覆12/02/2009 00:30:00]哈哈哈~~你真係搞笑啊...
    通常人地睇完篇 blog 都係留言關於篇野既內容...
    你居然係留意到個袋...比你笑死...哈~~
    係呀~~個袋係旅行時買架^^

    回覆刪除
  2. 因為我都想去歐洲mah..
    [版主回覆12/07/2009 00:07:00]去丫...真係好靚架~!!!

    回覆刪除