2010年1月26日 星期二

曾生婚後第一個生日~~ 生日快樂!!!

今日係阿B的生日大日子~~~~ HOHOHOHOHO~~~ 生日快樂...身體健康...腰骨唔再痛!!!


已經 book 左位今晚食 buffet 喇...睇怕佢生日之後...肯定肥幾磅呀...佢係咁食食食~~~!!


寫左張生日咭比佢呢...heehee~~~ 今晚先比佢...包保佢睇到笑哈哈~~~ ^___^





*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


放工後...即出旺角帝京Fa月亭...重回呢間酒店的 lobby...大日子既情景又響我地腦中浮現呢~~~~ ^^





我地今晚就食響呢度食喇!!!!   而家無左兩舊幾水食兩個鐘呢個 promotion...所以要 $398呢~~~!!  訂坐時...位小姐超串!!  我話其中一個今日生日.......我都未講完...佢就窒住我...話呢度無生日優惠呢回事!!!   我同佢講我唔係想要咩優惠...只係想問下有冇d野可以幫我安排下......佢話無!!!!   呢d人真係要"的"在再培訓呀!!!  咩服務態度?!  就算無都唔駛咁丫嘛?!  好彩仲病緊...無佢咁好氣!!





祝各位 bloggers 同你另一半~~~~永結同心!!!  ^___^





阿B次次都會拎牒飽肚既...HAHAHA~~~ 有炒麵"law"米飯...仲有佢飲左四碗既蓮偶湯~~





呢度d蝦好大隻...d肉好結實...食多幾隻都幾飽的@@~~


而長腳蟹呢...唔知係咪而家唔係好時候食丫...腳幼幼咁~~~





食左三件開邊龍蝦...啖啖肉...阿師傅仲好得閒咁教我落咩汁...佢叫我落牛油汁...不過好淡既~~@@!!   而和牛都 ok 好味...!!   我最鍾意食呢度既鹽燒雞翼...好夠味...我食左八隻呀!!!





今日只係食左好少魚生...可能呢幾日食得太多呢d喇@@~~!!


大蝦天婦羅...阿B既至愛... !!    呢度又係有兩款牌子雪糕架...仲有脆皮雪條添!!  我食左兩個 Haagen-Dazs...都回番少少本...haha~~





當阿B出左去拎野食時...我放左張咭響佢檯面...不過成日比巡邏既 waiter 望望貢@@!!


哈哈~~~ 我都話佢睇左一定笑哈哈架啦~~~ 我抽左佢接新娘讀既愛的宣言其中一部份黎改編...佢問我 : 咁似愛的宣言既!?  當然我寫o個d梗係對我有利d架啦...呵呵呵~~~





老公~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~生日快樂呀!!  ^______^





我地由六點半食到九點幾呀...不過原來只係免我地 1 hr parking @@!! 


新世紀下面佈置左好有新年氣氛呀~~~ 四處都係桃花呢~~!!






仲有個免費 print 相服務呀~~~ 不過就要你用 facebook a/c join 佢地個新世紀會...





有頂帽 key 落你個頭架~~~ 好搞笑...!!  你可以揀唔同既帽黎 key ...只要你響限時內...覺得呢頂唔好睇就轉一轉自己塊面向另一邊再返黎...咁就自動會出第二頂比你架喇!!  好搞笑架~~~ 本身我地揀左財神架...不過o個張唔成功呀......o個張有鬚架!!  其實可以再整過既...個職員都幾好架...不過費事阻住其他排隊既人啦~~~!!


雖然張相質素麻麻...不過玩既過程過癮就得啦~~~ ^^  我地呢張係戴住大頭佛 & 金元寶!!











1 則留言:

  1. 睇怕唔止佢肥左, 你都走唔甩.. 經過琴晚一餐後, 我都走唔甩... kakaka~~
    一齊努力減磅喇~~~
    [版主回覆01/27/2010 00:52:00]下個星期就算全期食粥水都唔曉瘦呀...HAHA~~

    回覆刪除