2010年1月9日 星期六

JB1018 Wedding Party@新郎準備篇

懶散左咁耐...終於的起心肝整理下大日子d相...將當日全個過程分左好多 part ...響數千張相揀出黎...分到我傻下傻下...而且 upload 都要用好多時間呢@@~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


其實阿B為左呢日...婚禮前為左 DIY items 每晚都好努力無乜點訓...婚禮前一個星期...每日更只係訓兩個幾鐘...其實我幾心痛的...佢瘦左好多呀!!  不過另一方面...又感覺好 sweet ...因為見到佢為左呢個婚禮咁落力...感覺真係好矛盾@@~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


2009年10月18日...係我地期待已久的大日子...!!   這日終於要結束我地"長跑選手"的身份...哈哈~~~ 哈~~實在跑得太耐喇...heehee~~我地終於要從運動生捱退役喇~~ 要進入人生的另一階段......心情又興奮又緊張!!  


阿B這天穿上他自己挑選的白色禮服...腳踏白色 Adidas 波鞋...準備去接新娘喇...出發前他還給我 send 了一個 msg : 在晴朗的一天出發...娶老婆...!!  哈哈~~ ^___~ yeah~~平時成日收到佢既 msg...不過睇到呢個 msg o個一刻感覺好奇妙.....


算你啦...咁緊張都仲記得我...哈哈哈~~~




無錯!!  當日天公造美...風和日麗...天清氣爽...之前還擔心有雷暴呢...!!!  其實之前我沒留意天氣預報的...不過有d有心人特別提醒我會有雷暴......害我白白擔心了很多日...幸好...過了大日子後才下大雨...真的很感激呢!!  上天總算愛護我們啊~~ 嘿嘿~~


阿B晨早七點半已經去到旺角帝京酒店...同班兄弟團食過早餐後就去佈置車隊了~~ 兄弟團好乖丫...無人遲到喎!! ^^


阿B將我預先分妥的拙作襟花及花車佈置拎去會場分發給兄弟們~~



主花車未到之前...佢地已經爭取時間先行佈置其他車隊了~~ 紫色的車花...很搶眼呢~~!!  我們的婚禮主題顏色係紫色...而主題吉祥物公仔係大口仔...所以當日每處都會被紫色及大口仔包圍...嘻嘻~~ 確實有很幸福的感覺...!!



阿B細心地幫D兄弟扣上1018大會主題紫色系的自家製襟花...呢隻紫色小牡丹...我覺得同我地大會 theme 極之襯~!!  而其他一系列的自家製襟花手花都係以小牡丹做 theme~!!



兄弟當日都乖乖的穿上深色系西裝...結上1018大會提供的主題紫色領帶...條tie 好 sharp...個個即時顯得俊朗非凡...英氣十足...HAHA~~ 真架喎...!!



哈~~我估唔到兄弟A咁細心...會為阿B整理個襟花!!  真係值得表揚...呵呵~~^^



在美滿租既倫敦的士很準時的到達大會現場...而且司機叔叔亦很落力的幫忙佈置...全程很合作...態度又好...笑容滿面...之前擔心的一掃而空...Yeah~~~其實我好多既擔心都係多餘既!!  無辦法...因為我係可惡的處女座......



兄弟們很用心地佈置主花車...呢班兄弟真係好惦...態度認真...完全自動波!!  惦!!!!  我比十個good!!!   讚讚讚讚讚讚讚讚讚讚!!




而且都很用心地去看我們當日的 rundown...多謝他們對我們1018大會的重視...^^  其實問心...佢地既表現比姊妹更用心落力......



當日行程都幾趕...又煩複...不過都在預定時間內完成...就是多得身邊有班做得極之好既兄弟姊妹~~



新郎哥每事都親力親為...親自將車頭花弄得漂亮一點...之前一晚仲用針線將大口仔大口妹聯在一起...我都完全忽略了呢~~



終於完成喇~~!!  靚仔靚車靚花球!!  heehee~~~^^



各位~~~我今日娶老婆!!  Yeah~~!!!!



紅色的倫敦的士...襯上粉紅色的大牡丹花佈置...很柔和呢...真的要多謝 Ron 為我設計這車花...而且和我的裙褂很合襯...^^  



合力佈置完主花車...梗係要同班兄弟黎張合照啦...阿B同呢架車 & 花球...影相仲多過我好多@@~~ 呢班兄弟...好多都係專誠去買套新西裝...真係好多謝咁賞面及重視呢!! ^___^   這日真的很多很多的感動......



既然兄弟咁合作又醒目...係時候派開工利是了...哈~~



各位兄弟...今日麻煩晒大家喇!!!  小弟今日娶唔娶到老婆就靠你地喇!!



人人有份~~~ 每人更向阿B講左一番祝福說話呢~~~^^ 



出發之前...例牌叫下D得個講字既口號...哈哈~~~ 因為最後都要敗在姊妹的手上...嘿嘿~~



兄弟們出發喇~~~ 我地一齊上去受刑喇!!! VVVVVVVVV



在酒店的大堂...踫到另一班兄弟去接新娘呢~~~~ 當日有三架主花車停響停車場啊~~ o個日好旺呢~~



其中有一架都係用大口仔做花車公仔呢~~




下篇預告:  JB1018 Wedding Party@新娘準備篇



 


1 則留言:

  1. 好似跟住佢地去接新娘咁呀!!好興奮呀~期待下集
    [版主回覆01/14/2010 00:14:00]哈~~我將會分十幾 part黎post 呀...你會唔會跟到去送客篇呀?  ^^

    回覆刪除