2010年1月25日 星期一

JB1018 Wedding Party@大埔海濱公園外影篇

搵番隻傻妹就開開心心出發去大埔海濱公園影下相~~~ 其實行程都幾趕下架...影左一個鐘多d就要起程去酒店喇~~呢段時間當出去玩下輕鬆下啦~~~


很好天氣的一天...藍藍的天...真係好開心~~~天氣實在太好了!!  d相影出黎都好 sharp呢~~!!



因阿B驚我論盡...驚我影外景時整烏糟條裙...到夜晚著就好醜怪~___~"  所以我租左兩件婚紗...呢件婚紗本來準備夜晚進場註冊著...因為比較閃D又輕身一點...不過諗諗下都係用呢條黎影外景...因另一件婚紗的拖尾長好多又很重...外影好似無咁方便...而且呢條泡泡裙好似感覺輕鬆一點...所以都係調轉出場次序...!!



幸好有姊妹C...不辭勞苦在熱辣辣的下午為我拎起惱人的拖尾~~~ 真的很感激呢...!!  熱到佢個妝都溶晒呀~~!!  而伴娘即為我全程拎住個重重的花球!!  真係辛苦晒兩位啊!!!



哈~~ 對金色戰鞋露左出黎添~~^^



影影下...梗係要整番D古靈精怪野出黎提提神啦~~~呵呵~~~



這四人幫陪我們周圍去影相...其實...佢地好似都無食野...係咪呀?  @@~~



將近要離開時...我先知原來還有三個兄弟在外面等我們呢...^___^   真係好感動呢~~ 悶親佢地添!!



影完相...要出發去酒店喇!!


 


下回:

JB1018 Wedding Party@席前切蛋糕 & 迎賓篇



沒有留言:

張貼留言