2010年1月15日 星期五

JB1018 Wedding Party@兄弟姊妹混戰篇- Game 4 開門大利是

之後...梗係去到討價還價既時間啦...諗住比個驚喜d姊妹...我地預先已準備好一張大支票...而其中姊妹Y係阿B既無間道...不過當日呢位姐姐仔好緊張...講極都講唔出開門利是個銀碼...班兄弟就響度等佢既暗號 (銀碼) 一講就即出呢張重牌~~~點知佢只係一味好緊張咁話九千萬...九千萬...九千萬......而不知情又直腸直肚的姊妹W聽到後...就忍唔住話: "九千萬咁多?!  比我都走啦..."  哈哈~~ 姊妹Y比佢弄得哭笑不得...哈哈哈~~ 


阿B唔等喇...扮同兄弟商量...齊聲話 : 就豪比佢~~~隨即拎出巨型巨額支票...哈哈~~~



開門利是...九千幾萬豪比你地喇~~~...(其實我都係講極都講唔到...哈哈~~)



姊妹W同姊妹E的鬼主意最多...仲要阿B將支票舉起十下當舉重~~~@@" 



各位姊妹...滿意未呢?!  哈哈~~~



仲未喎!!   姊妹W又點會放過玩阿B丫...幫佢畫個靚咀先... OH~~~



要阿B響張支票我既樣上面蓋上唇印作實...HAHA~~




終於搞惦...到正式既姊妹開門利是出場...正式交收喇!!




接下來...接到新娘喇掛?!  未住喎...邊有咁易呢?!  睇落去啦...嘿嘿~~~


 


下回預告:

JB1018 Wedding Party@兄弟姊妹混戰篇 - Game 5 採青 & 宣讀愛的宣言



1 則留言:

  1. 比你笑成世...
    [版主回覆01/20/2010 01:27:00]你自己唔睇番你當時個樣喎!!
    真係好搞笑架...每次諗起我都覺得好好笑...哈哈~~~

    回覆刪除