2010年1月25日 星期一

預祝曾生婚後第一個生日~~

2010-01-22 去 SSP 睇下 D 電腦用品...買左隻 mouse ...好耐無行過西九龍廣場...嘩~~ 個場好混亂...好多小檔位@@!!


見到有間 " 和亭 " 食日本野好似唔錯咁...原來係 "和民" 集團既...即管試下...兩個人叫左好多野...@@~~ 婚後大食左好多!!


什錦天婦羅...兩客壽司...炸軟殼蟹...清酒煮蚌...三文魚魚生...鹽燒雞翼...牛肉窩飯...今餐係預祝阿B Jan 26 生日大日子的前哨慶祝晚飯!!!!  heehee~~





放到一檯都係食物...好美味~~~ yummy yummy ~~~ ^__^





阿B食得多美味~~ 呵呵~~~





*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


2010-01-25 阿B生日前一日...亦係我地結婚 100 日的日子...HOHOHOHO~~~~一班好友響屯門黃金海岸食 Buffet 為佢預祝生日~~~ 好熱鬧!!  哈哈~~~ 仲有個蛋糕添...阿B好驚喜呢~~^^


阿B~~~~ 祝你生日快樂~~~身體健康呀!!! ^_______________^





個蛋糕幾襯佢...HAHA~~~ 都係黑蚊蚊...HAHAHA~~





許左咩野生日願望呢? ^^





呢度好多野食...不過我仲病緊...無乜胃口...um...後黎先知黎小姐都病緊...我問佢係咪我傳染佢...佢話唔係...朝早已經病病地...呃...怪唔知我仲未好番啦...原來未成功傳染比其他人...heehee~~~











呢位阿哥影相既姿勢好奇怪...哈哈哈~~~ 佢買左架新玩具...係咁影不停...好搞笑~~





我第一次黎呢間酒店食野咋... Amy 有六折...所以好抵呢~~~





兩個病人~~~ 哈哈~~





你病呀...咪痴我老公咁近呀!!  哈哈~~~





周圍已經佈置成新年裝飾喇~~~~ 就黎派得利是喇...yeah yeah yeah~~~ ^___^





呢晚好開心~~~ 一大班人吃喝玩樂係人生一大快事...^__________^


呢間都幾多食物種類啊...當然無拎晒所有黎食啦~~@@~~ 阿B就好開心...我見佢食左好多呀...仲成日話仲有咩未食呢?!  哈~~~ 佢其實好細路仔架咋~~!!


大頭蝦...長腳蟹...大蝦.......而且仲有 BBQ 既燒腸仔雞翼串燒等...好好味呢~~~





碗仔翅係每人限一碗...不過我覺得麻麻地...!!  燒羊肉OK喎~~ 而燒乳豬仔真係好好食...即燒架~~~ D皮咬落好脆~~而且又唔肥!!





黃色o個碗仔係佛跳牆...裡面有隻鮑魚仔的~~ 而呢碗清補涼好重藥材味...阿B呢個湯怪都頂唔順呀~!!   哈~~~ 呢度居然有麥芽糖 & 可樂糖喎!!





每人限取一碗的雙皮奶...不過我地無人試過...@@~~ 而呢度D雪糕有兩個牌子選擇...牛奶公司 (芝麻...朱古力...芒果等)...而 Haagen-Dazs 就只有雲里拿咋~~ 我食左兩個...HAHA~~ 唔舒服都照食...!!!





阿B 收到生日禮物呀~~~ 就係呢份禮物令佢多左個名~~~ Never 哥..!!   hahaha~~~ 諗起都好好笑...至於點解...真係唔可以公開...^____^





2 則留言:

  1. 琴晚真係好開心, 估唔到攪到咁夜... 開心既時候過得特別快~~
    [版主回覆01/27/2010 00:50:00]可以慢慢一路食一路傾下計講下笑...真係好開心呢~~~!! ^^

    回覆刪除
  2.  "呃...怪唔知我仲未好番啦...原來未成功傳染比其他人...heehee~~~" <~ 你幾時變得咁仆街....
    [版主回覆01/27/2010 00:49:00]我不知對你地幾好呀!!
    我專登坐側邊...點知你係要坐我對面!!  @@~~

    回覆刪除