2010年1月4日 星期一

曾生和曾太的2009年12月31日的晚餐

近日忙於整理相片...所以疏於寫 blog ...不過現實生活依然係咁忙碌...都唔知點解...@@"


2009年對於我們來講係不平凡的一年...經歷了很多人生的第一次...很多的開心...很多的擔心...很多的決擇...很多的感激...很多的無奈...很多的駛費...很多的用腦...很多的勞力...很多的嘗試...很多的挑戰...很多的祝福...很多的比較...很多的很多的各式各樣......


對於我們來說...一切都很新奇和興奮...一起完成彼此人生的一大重要事之後...兩個人都變回平民...日子又是一天一天的過...但是 2009 年是我人生當中相當重要的一年...不知往後我還會不會有更精彩的一年呢...?!


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


2009年12月31日...我地無出去倒數啊...呢d玩意留番比d小朋友啦~~~ 我地已經過左呢d激情既時刻喇~~ 留響屋企睇電視...睇下新聞...睇下世界唔同既地方既倒數方式...在家看場電影...舒舒服服...其實過得好滿足..... 其實能夠生活自在...已經係一個相當唔錯的節目...


今年我地買左d簡單既食物去慶祝呢個踢走2009迎接2010既時刻~~hohoho~~~


就係我既至愛魚生 加 辛辣麵... yummy~~~~ 仲有新鮮既咸豬手肉...牛展同埋阿B鍾意既腐皮壽司~~~





一家三口...一個簡單的晚餐...因我倆都不好酒類飲品...所以只用 cider 黎慶祝~~ 很美味呢~~





其實...開心很簡單...不用羨慕別人...不用去比較任何事...簡簡單單...容易滿足...其實幸福就在你身邊的了......^___^


2 則留言:

  1. 其實...開心很簡單...不用羨慕別人...不用去比較任何事...簡簡單單...容易滿足...其實幸福就在你身邊的了......^___^ --> AGREEEEEEEEEEEEE ar....
    用心感受...幸福便在身邊~!!
    [版主回覆01/14/2010 00:16:00]係呀~ 而家真係太多人身在福中不知福呢...!!
    樣樣都要比較...結果只會令自己覺得唔開心...

    回覆刪除
  2. 無錯..簡簡單單的生活已經好開心,唔使同人比較...
    [版主回覆01/14/2010 00:17:00]如果永遠都只係掛住比較...只會越黎越唔開心...
    所以人簡單一點會好d...^^

    回覆刪除