2010年1月18日 星期一

JB1018 Wedding Party@女家敬茶 & 出門篇

大戰過後...就要做番D正經野...


到左敬茶時間喇~~~~


這個茶壺第一眼見到就很喜歡了...^^



爸爸飲茶...!!!!      阿B由今日開始就改口叫黃老闆做 "爸爸" 喇~~!!   這是他的執著...HAHA~~~ 象徵進入另一階段喎!! ^^



攝影師響度搞氣氛...不過我都唔記得左佢講過乜喇!!  咩收金有身紀咁上下...@@~~



爸爸很認真的去喝我們奉上的茶~~!!  阿姨你裝乜?  HEEHEE~~



爸爸給我們的利是...上面寫滿祝福的說話...!!  這是他一貫的習慣...他很喜歡在利是上面寫上祝福的話...甚至乎細細也會收到他的利是...他還稱細細是他的孫女呢...哈哈~~他更稱自己做公公...!! ^^  有一個豁達又開通的爸爸...其實真是我的福氣......



而我心中等緊........就係呢個歷史時刻降臨...梗係收金器啦!!  哈哈~~~ 攝影師仲猛提我今日金價係幾多...哈~~  做乜篤爆我?!



爸爸細心地為我戴上他給我的祝福......我會珍而重之的......^^



你地睇...我對眼!!  係咪突然精靈左好多呢?!  有金收仲唔醒晒咩?!  (一臉貪婪樣...!!)  呵~



帶埋條花花鍊~~ 戴在耳上的龍鳳耳環...也是爸爸給我的嫁妝呢~~!!  因時間關係...我一早已急不及待戴上了~~~HOHOHO~~ 我好鍾意呢!!



呃...比攝影師捉到我得戚的一面添!!



第二對龍鳳鐲是爸爸代媽媽給我的...如果媽媽能夠為我親手戴上......我相信感覺會更好..........那一刻...心裡有點激動...有點酸...在狂忍著......這是我心內一點隱藏的痛.....



喎?!  阿B都有禮物收呀!!  因為阿B唔肯要金鍊金戒指 (真笨!!)...所以爸爸唯有送他一隻手錶...呢兩個男人...好鍾意送錶比對方...阿B又係成日送錶比我爸爸既...@@"



係黃老闆指定要送給他的!!   阿B響我爸爸的心目中...都佔好重既位置架~~



這位是和我媽媽感情至好的阿姨...她待我媽媽真的很好的!!  而另一位阿姨...即會留待夜晚姨丈到來才喝茶......


阿姨叫阿B好好對佢個姨甥女...知嗎?!  嘿嘿~~~



放心去打羽毛球啦~~~ 我地會乖架喇!!!


嫁個女 = 多個仔...yeah!!



沒有比現在的感覺更幸福......



有一班愛錫的的家人及親人......



有一班照顧我的好姊妹......



有一班有義氣的好兄弟......



感覺實在幸福...因為我們的人生並不寂寞...有很多人在我們的身旁扶持及鼓勵......



至重要的...還是有你...... ^____^


YEAH~~~ 準備出發去男家敬茶收禮物喇!!  哈哈哈~~~



阿B: " 喂~~ D 金器一人一半好喎!! "   Jew: " 你訓醒未...!! " (設計對白)



阿B : " 爸爸...我帶你囡囡返屋企收埋 D 禮物先...你透下先...夜晚酒店見喇!!  記住帶身份証做証婚人喎!! " (設計對白)


其實每一次...當見到阿B捉著我爸爸的手說話時...那眼神其實我覺得是最令我感動的......佢對我爸爸真係好好好好的!!  這也是我爸爸絕對感受的到的真...所以時常在我面前讚揚阿B...哈~



出發喇~~~!!伴娘成日叫我唔好行咁快...哈哈~~~ 佢追得我好辛苦...哈~~~ 鬼叫我平時行路都係大踏步咩!! 



好多次都係我一支箭自己行到好前...@@!!!  佢成日提我行慢d...haha~~



落到酒店大堂...有幾個自由行好搞笑...係咁追住影相...@@~ 唔通大陸而家無人著褂出門?!



我既至愛大口仔大口妹...一陣幫我打頭陣開路去男家喇~~~ ^^ 



因為趕時間...所以只係可以響大堂影左幾張相咋~~



一起擕手走下去.......



真係要出發喇...各位...陣間泰亨見啦~~~



曾氐夫婦當日既招牌動作...SUPER V~!!




出發喇~~~ !!



兩個痴孖B成日對住窗外係咁 V ~~~ 見親車經過就VVV~~~



哈~~~ 呢架 London Taxi ...有隻窗要用手推的...當日阿B見到架攝影車響o個邊就要兩隻手扒響個窗度按隻窗落去...兄弟A坐響架攝影車度成日學佢既舉動...好搞笑...哈哈~~~



V 到攝影師都頂我地唔順~~  哈~~



兩條傻厘就係咁 V 到去大埔 ~~~ 呵呵~~


 


下回:

JB1018 Wedding Party@男家入門 & 拜祭祖先篇



 


1 則留言:

  1. 你套茶壺好靚呀!!!!!!!!!
    [版主回覆01/26/2010 15:24:00]多謝呀~~^^
    就快到你大日子喇~~~加油啊 ^___^ 祝一切順順利利~!!

    回覆刪除