2010年1月20日 星期三

JB1018 Wedding Party@男家入門 & 拜祭祖先篇

經過一輪喪 V pose 之後...唔駛半個鐘就到左大埔喇~~



響祠堂度轉左一個圈...象徵式行左大運...呵~~^^



落車前阿B二哥仲燒左串炮仗呀~~ 周圍 d 車響晒防盜聲...haha~~



好彩阿B仲記得扶我落車...其實我都幾驚呢一刻會 PK 彧者甩鞋...因為通常D緊要關頭我總係好蝦碌的!!



響祠堂影左陣相...就要準備入門喇...太陽伯伯太熱情...晒到我地個個眼矇矇 @@~~



大口仔大口妹都晒到眼矇矇啊...heehee^^



攝影師成日叫我儘量張開眼...不過我眼就張唔開...個口就係咁張開...@@!! 





阿B的堂家姐抱了我的寶貝出來迎接我呢!!  真係好開心好開心...!! ^____^  我無諗過可以抱埋佢一齊入門的!!


隻傻妹好似唔認得我咁...@@~~



不過佢著住件婚紗仔明顯搶我客仔啦!!!  通常D人梗係會留意新娘先架啦~~~點知沿途既人都話: "好靚呀~~~隻狗仔!! "  "好得意呀~~~隻狗仔!!"  所以我一路行一路笑住哦隻傻妹...間中梗係打下佢 pat pat啦~~ 搶我鏡丫喇?!  嘿~~ 但係其實因為有左佢陪住我...令我更開心呢!! ^^



好開心...又燒炮仗又放花炮...好熱鬧呢~~ 抱住狗仔入門既新娘大家見過未?!  哈~



一入閘門...抬頭已望到上面好多氣球...o個刻好感動...雖然有部份已漏了氣...不過那份心意...無因為咁而消失...o個日...情緒真的起伏的很大...心裡面很多的激動...不過我話比自己聽...係唔可以響呢日喊...我唔想有任何人擔心...亦唔想變花面貓......^__^ 




阿B為我佈置的花園...好靚~~



細細比D炮仗聲 & 花炮聲嚇到呆晒...哈~~ 傻妹...同主人一樣唔見慣大場面!!  都係鄉下妹...呵呵~~



Hello~~~ 曾家細少奶黎喇!!



阿細豬...媽咪要去拜神先...你坐埋一邊等我地啦~~!!




這張 Banner 放在男家門前...很搶眼...夜晚無拎去酒店 lu...因為太阻訂喇!! 



收禮物之前...梗係要做番D正經野先啦~~~


首先要去拜祭下祖先...行過兩條巷就到喇~~~



兩條友仔無宗教信仰...梗係唔多神心啦~~~ 成日笑騎騎~~ 保佑我地開開心心 ^^  我地好似玩緊唱遊多過似拜神...哈~~



其實我地都對每個步驟好認真的...!!



只不過...始終有點雞手鴨腳...之前仲差d燒著野添呀@@!!  睇下地下 d 灰~!



拜完神...返去 lu ...佢地一定等左好耐喇...我地過左黎好耐呢~~~!!



平時睇人影得多呢幅相既構圖...到自己時...睇番...原來真係好有 feel 啵...^^



一起走過這條路回家已很多年...但從不知背後還有這意義......感覺原來真的不一樣......


 


下回:

JB1018 Wedding Party@男家敬茶 & 頒獎篇



2 則留言:

  1. WOW~淨係過門都已經好隆重了~
    [版主回覆01/26/2010 15:34:00]因為我地住村屋...所以偷雞燒炮仗...感覺熱鬧D ^^

    回覆刪除
  2. 又燒炮仗又放花炮,真係一個難忘的婚禮呀...
    [版主回覆01/26/2010 15:35:00]我最開心係可以抱住我隻狗仔入門呀 ^________^

    回覆刪除