2009年12月1日 星期二

大日子的回顧篇: BIG PROJECTS ~ DIY ITEMS (by 阿B)

定好大日子日期後...其實 hea 左好耐都未定清楚自己想擁有一個什麼的婚禮...睇 yahoo blog 成為我婚禮過程中每日必做的工作!!  睇到好多blog 友仔好努力咁去為自己的婚禮去盡力去奮鬥...去 DIY 好多令人驚嘆的手工...簡直令我睇得如痴如醉...而阿B的惡夢亦由此起...哈哈~~ 因為愛發夢的我有很多奇特的想法...而講左就想實踐的亦是我乞人憎的地方...嘿嘿嘿~~ 所以搞婚禮的過程中...令阿B吃了不少苦頭...不過我知佢亦樂在其中...不竟結果出黎係佢不停聽到讚美聲...o拿...証明我無點條黑路你行架...明益你架!!  HEEHEE~~^^


當然我都唔係只係點佢做...而自己就只係指揮家既...我都會客串下幾個 items...咁先不枉我成日刨 blog 架嘛!!


睇到別的新娘子做的手花...襟花...簽名筆等等手工藝...一向鍾意做小手工不過又懶既我...真係有點手痕...所以一早已定下目標...要迫d親友兄弟姊妹及來賓用我既拙作!!


當然我呢個目標受盡所有睇瓜我既人既 "冷嘲熱諷"...不過我又當佢地只係唱歌繼續沉醉在blog上爬...阿B特別看不過眼我的懶...因為好似只有佢在努力執行我既夢...不竟我再煲耐d blog...佢就越大煲...!!   所以佢就變左隻黑色既煩人天"哦"...成日叫我快D買襟花手花等...好在我既定力夠...哈哈哈~~ 最後我都保住我既飯碗...呵呵~~ 整左出黎都唔失禮...都有人讚下我架!!


睇番轉頭...要阿B  DIY同埋加工既項目又真係幾嚇人的多既...@@~ 我係咪有點過份了?!  heehee~~ ^___~"


唔做呢個總結...都唔發覺原來在不知不覺當中做左咁多別人眼中的無聊野...@@~~!!


(1) 設計請帖既中西式 label~~ 希望令收帖人感受到我們的誠意~~



(2) 中西式的酒店地圖 ~~ 簡單既地圖...唔駛令人睇到眼花潦亂~~



(3) Wedding Logo    (4) 大型 Welcome Board     (5) Floor Plan & Seating Plan



(6) 雪糕劵既 大口仔 label    (7) 餅咭加工 (佢係咁用腳跴跴跴...!!)



(8) 開門利是的姊妹大支票        (9) 晚宴 Menu



(10) 酒店中西式 LCD Display




(11) 紅酒 card   (12) Table Stand & 入座咭 (最後決定採用檯咭的設計...這是姊妹Y的精心設計呢...!!   好有心思...兩面都以不同相設計的~~~)



(13) Welcome card for 小禮物



(14) Photo Tree (阿B嘔心瀝血的傑作)    (15)夾在囍帖內的"我們結婚了"相片    (16)小禮物加工



(17) 結婚証書套既相片加工



應該大致上係呢d...可能佢為左廢事我第時哦佢無做邊樣邊樣...煩一世...所以佢都好儘力咁去滿足我所有既隨口 up...但最後佢既辛勞係絕對無白費的...哈~~佢比人讚到而家...所以佢不知幾自豪...完全無怪過我既廢up當秘笈...呵呵呵~~~


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


我地選擇用我地既 Wedding Logo 黎取代名牌...感覺簡單又特別一點...^^



大型Welcome Board 設在 Receiption 後面的背板上...很搶眼呢~~~ 其實我唔捨得掉左佢的...><"  不過阿B話阻訂...嗚嗚嗚~~~ 好唔捨得呢~~~



Floor plan ... 座位編排有少少出錯...不過別人不大察覺...




給姊妹們的小小驚喜...開門利是大支票...哈哈~~多謝無間道的暗中協助...!! ^__^  九千萬...yeah~~~



晚宴 menu ... 背後還印有酒店的 logo...哈~~ 扮係酒店出品~~~



Table Stand 由姊妹Y設計...阿B加工製作...好多賓客讚靚呢...姊妹Y既努力係無白費架!!




入座咭~~ 用晒相的方式...簡單快捷...平靚正!!



結婚証書套的相片加上 JB Logo & 日期~~ 影相出黎都幾靚架~~



呢棵Photo Tree ...阿B用左幾個星期既時間去製造...揀相...晒相...cut 相...過膠...打孔...穿洞...掛上...經過好多工序...花了好多心思...當晚成為熱門景點...!!



有了這棵樹...令 receiption 佈置生色不少...十足旅遊景點...



紅酒咭係用黎掛在遊戲節目的禮物紅酒上面...絕對有錢都買唔到...哈~~好珍貴架!!



隨小禮物附上我們的第三輯婚照...總共有八個款式呢~~




最開心既係...所有婚禮既項目都有屬於我地既 JB logo出現呢~~~^___^  感覺好統一...當晚無處不在...哈~~ JB JB JB...好似洗腦方式 !!


其實我已經響 Video ending 時表揚過阿B的了...將我既夢想變成真...!!


但係再睇番...一系列既DIY...真係忍唔住要再表多佢一次!!


多謝阿B~~~~ ^_______________^


***


有同事收到請帖後...有次在BBQ聚會中告訴我...原本佢 plan 左響我地大日子這段時間去旅行...不過佢覺得我地個婚禮會有野睇...令佢有期待...所以佢決定改日程...聽到真係好開心好感動...至於壓力...?!  其實我無...因為唔係我做...我只係負責籌備策劃...嘩哈哈!!!  不過...唔知呢位同事有冇睇到失望呢?!  ^__~


 


 


 


 


7 則留言:

  1. Wah.. 好似閃咭咁,要儲齊一套都幾難
    [版主回覆12/07/2009 00:10:00]真係有幾個朋友周圍問人想要齊一套呢~~

    回覆刪除
  2. 好正呀....你D DIY好得......樣樣都親力親為.....難得係你老公都咁投入....
    PHOTO TREE好靚....
    [版主回覆12/07/2009 00:12:00]多謝讚賞呢^^
    其實 DIY既過程都幾好玩架...當晚見到樣樣都係我地兩個既努力成果...得到賓客讚...真係好有滿足感...
    而且過程中...係兩個人一齊去努力...有對方既支持真係好開心呢~~

    回覆刪除
  3. 我想問吓你d檯號係邊度影的???
    [版主回覆12/15/2009 09:31:00]你意思係咪邊度整呀?
    我姊妹幫我拎去Banner shop整架~
    之後我地再加工d絲帶上去~~

    回覆刪除
  4. 唔該晒你呀!我覺得你真係好有心機呀!我想問下結婚証書套,點整架?
    [版主回覆03/17/2010 00:51:00]多謝啊! ^^  你都加油啊!!
    結婚証書係朋友幫我訂返黎架...
    只係張相加左工呀...上面整左我地個 wedding logo & 大日子日期...之後先拎去晒相...咁會無咁單調...影相出黎靚d架~~

    回覆刪除
  5. 我想請問你個地圖係邊搵返黎ga? 我上中原, google 果d 都唔靚~ 唔似你果個咁sharp既~ thx~
    [版主回覆06/12/2010 09:54:00]咁遲先覆你唔好意思啊!!
    因為 yahoo 太多垃圾留言...清理晒先發現到你地留言呢!
    幅地圖係響網上 d/l 左...之後再用 photoshop 慢慢加工架~~

    回覆刪除
  6. 你好!!
    想問下你的開門利是的姊妹大支票同埋結婚証書套邊到買ga??
    [版主回覆06/12/2010 10:30:00]咁遲先覆你唔好意思啊!!
    因為 yahoo 太多垃圾留言...清理晒先發現到你地留言呢!
    開門大利是係我老公自己整架~~~
    而結婚証書套就係姊妹響網上幫趨我訂架...
    http://hk.myblog.yahoo.com/your_wedding_memory

    回覆刪除
  7. HIHI 好多DIY 好正呀... 我想問果棵photo tree 係邊度買架??
    [版主回覆03/01/2011 17:01:00]我響 Citysuper 買架~~~大概三百幾蚊~~~

    回覆刪除