2009年12月30日 星期三

錯版!? 怪事特別多...

因為大陸有同事想要我們的小禮物...所以之前帶了幾盒返公司...今日拎出黎睇時...發現居然出現錯版@@"!!!   本來是一男一女的豬仔匙巾...男的刻了我們的名字...女的即刻了我們大日子的日期...點知呢一對女的居然也是刻了名字!!



哈哈~~~ 究竟其他o個d有冇錯版呢?!  呢對咁特別既...我地當然留為紀念啦~~^^



這是正確的版本~~



***


近黎怪事特別多...今朝 Chartered 打比我...話我開左張五千幾蚊既支票...但支票戶口唔夠 $$...叫我十點前要入數...否則會彈票...


我第一個反應係...我而家多數用 pps...所以好少開票...有都係交下石油氣...不過都係幾廿蚊...何來開左張五千幾呢?!  第二個諗法係...我再對上一次開票係上次租婚紗裙褂時...比按金就開過幾張...唔通而家黎過數...但係 D 票我明明有收番架!!   心裡面幾百個問號...但銀行職員只係話顯示到我唔夠 $$ 過數...最後佢比左個 Cheque no.比我...我話比佢知要 check 下先轉頭覆佢...


之後我拎本 cheque book 黎睇...我邊有票no.係4字頭呢...我d票係5字頭的...所以即刻打比 bank...但佢好肯定話張票係我既名...所以我唯有問下阿B...睇下佢可唔可以幫我諗下係咪我真係有開過...點知我一講個銀碼比佢知...佢就話係開比香港政府用黎交牌費...@@~~~!!!   原來佢個傻人...拎錯我放響屋企o個本 cheque book 當係佢既黎開票呀!!!    於是我照過左五千幾去 Current a/c...再打番比 bank ...講個原因佢知...不過我話比佢知唔想彈票...但個簽名唔係我既...佢話家下顯示只係話我唔夠 $$ ...只要入番數就ok...至於其他佢就唔知...@@~~ 下午三點後...我再用電話理財去 check 張票過數情況...居然話已過數...!!   其實咁得唔得架?!  雖然我唔想呢張支票彈票...不過確實唔係我既簽名啵...!!  銀行咁都會過數既?!  um...真係好奇怪囉...!!


其實阿B上次都拎錯過我本 Cheque book 黎開票...仲要係開票比人情比兄弟A的...不過簽完名就即刻發現搞錯...仲猛笑話如果比左兄弟A就搞笑...點知個幾月後真係發生同類事件@@!!


***


另外...之前買左幾條鍊...諗諗下好似唔應該買細 size...今晚拆出黎拎比阿B試下...長度只係剛剛好...咁即係唔啱啦...!!  所以決定聽晚拎番去全部換晒大 size...唉...真係笨...用自己隻怪手去試...天生手幼腳粗架嘛...咁樣梗係啱啦...但唔係我戴架嘛...!!  um......~__~"



3 則留言:

  1. 勁呀, 你老公好烏龍呀!!!!
    不過最勁係, 簽錯名都過到數...咁我地個戶口d$$ 咪凍過水?
    [版主回覆01/10/2010 15:08:00]我到而家仲係好奇怪...佢地咁大間銀行...
    但係d職員會好疏忽@@~~

    回覆刪除
  2.  
    [版主回覆01/10/2010 15:23:00]新年快樂呀!!
    點整架!?  好靚呀!!

    回覆刪除
  3. Happy New Year!
    [版主回覆01/10/2010 15:25:00]新年快樂!!  祝你大日子事事順利...做個靚靚新娘子!! ^^

    回覆刪除