2009年12月16日 星期三

兄弟A大囍日子的 Snap 1~~

阿B為上月兄弟A的大日子影的出門花絮篇:


他的攝影師很訓身...仲要訓響馬路日間影 @@~~





兄弟A為我準備的手花...紫色我鍾意!!





開始玩遊戲喇~~~





A嫂的姊妹為她準備的玩新郎遊戲...很有心思呢...而且事前沒有透露過遊戲內容...為了令她有個驚喜呢...!!





笑到爆咀的紙底褲~~





兩個大男人互咀...很惹笑呢~~哈~~





哈~~~ 點解呢位總理咁既面口呀?   好搞笑呢~~





擦乾淨棚牙先發表愛的宣言~!!





讀到新郎滴晒汗既三字經愛的宣言...!!  (註: A嫂話呢張愛的宣言失左蹤...到而家都搵唔到...我地懷疑係兄弟A收埋左...哈哈哈~~~)





順利接到A嫂喇!!  捉實D先得!!





情深的一吻~~~咀咀呀~~~ 兄弟A o都到個咀幾長!!  哈哈~~~  好 sweet 呀!!!!!!





一對新人甜甜蜜蜜的食湯圓...





你餵下我......





我又餵下你......好甜蜜呢!!   (原來除左我屋企興用筷子食湯圓之外...A嫂的外家都興架...哈~~)





新娘子當日成日都係笑得好開懷燦爛...很幸福很滿足的樣子!!   很喜歡她的亳不做作...一切真的發自內心...她真的很賢淑呢!!  祝福你們永遠幸福快樂啊!! ^^





令我更羨慕的是她收到的碼頭...這還不是全部呢~~~ 嘩哈哈~~~





這兩盞燈是新娘的嫲嫲指定要買的...而且很難買得到...還要伴郎由新娘出門一直提起到進入男家門 (不許放下)...至於是什麼寓意就連新娘都唔知呢...我地只係知伴郎拎住好搞笑囉!!





新娘子的花球...簡單清雅~~





新娘子的頭花...花不太大插在頭上剛好...很好看呢!!  可能我較為喜歡粉紅色做頭花掛...因為全身都紅就顯得很娘了...這粉紅給人很溫柔的感覺!!





這是姊妹Y近來很喜歡研究的景深相...HAHAHAHAHA~~~











沒有留言:

張貼留言