2009年12月16日 星期三

第一條姊妹裙 (更新)

十年都未行過旺中...感覺多人又混亂...@@~~今次去左買左件平平既小披肩...用黎襯條姊妹裙...八十蚊~~ 本來想買有袖...但係又驚會熱...呢件好薄又好輕身...不過D毛被壓過好唔靚...要 steam 下先得~~



襯埋落條裙度...幾OK架~~感覺高計左咁~~HEEHEE~~



阿B用左成支蒸餾水幫我 steam件披...佢好有心機蒸左好耐...我返到屋企一見到件衫...以為變左第二件 @@~~ 係同之前差好遠呀...d毛變得好鬆好軟滑好靚呀!! 



而家襯埋落條裙度...當堂真係高貴左...heehee~~~ 係咪好靚呢?!  好似披左阿細上身咁...白雪雪...之後有兩個姊妹仲話早d叫我買埋...平靚正...不過就要麻煩阿B蒸左好耐呢~~~ 佢地仲話我訓練得阿B好叻...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~~~ 阿B見到呢段一定叫我 DEL...HAHAHAHA~~訓練!!!   D 同事見到仲以為呢件野好貴...真係抵~~ 不過有個姊妹就話 show 唔到條裙個鬆出黎...傻架...我又唔係咩奶做乜要 show???  家下收埋我仲安心~~



第 N 次做姊妹...但係第一次著姊妹裙...感覺興奮又特別~~


我著左結婚o個對高跟鞋...當然係換番條無閃石既鞋帶...不過我大婚o個晚都無用呢條絲帶鞋帶...因為好難綁得實...我驚鬆會甩...所以用番普通有扣o個條就算了...


著左成日...一d抽筋跡象都無...仲好舒服...呢對鞋又係買得值...不過著埋今次可能都無機會著了~~~



***


阿B係用呢部野去 steam 件披肩架~~!!





 


1 則留言:

  1. 想問下你點steam d 披肩架?
    [版主回覆12/31/2009 00:31:00]唔好意思呀...咁遲先覆你...
    我老公幫我用上面架機黎 steam 件披肩架~~
    不過都要用好耐時間先整得靚的~~ ^^

    回覆刪除