2009年12月26日 星期六

曾生和曾太婚後的第一個BOXING DAY

今日約左班老友去兄弟G屋企BBQ + 交換禮物...不過G嫂佢地就去左順德飲喜酒...我地就去佢屋企造反了!!


姊姊C帶了兩個新朋友黎...另外仲有個兩歲小妹妹...好可愛既呢~~~ 而同學仔就帶埋佢姪女黎一齊玩~~


我同阿B去上水買齊所有燒東西...六點幾去沙田拎埋個聖誕蛋糕...就車埋同學仔兩個去彰木頭...哈~~唔係上大陸啊...係去烏溪沙呀~~~


太耐無燒野食喇...好開心呢...^^  一路燒...爭下野食...又搶下野食咁...吹下水講下笑...都搞到十點幾...緊張時刻黎到...就係交換廢物時間了...HAHA~~~點解咁講...?!  因為我地班友仔一向都係買埋d唔等駛又無用既野黎交換既!!


呢兩份係至靚又實用既兩份禮物...hahahahaha~~~






班友仔...一抽到 NO. 就衝入屋搶禮物黎拆...有相為証架!!  嘿嘿~~~姊妹C摟住自己抽到o個份就猛搵其他人o個d...hahaha~~ 今次禮物既水準好似提高左啵...HAHA~~ 有盒 Royce 朱古力...有盒勁靚既名牌餅...有隻 4 GB 手指...有隻名牌 bear ...有隻史敵仔...有條好靚既骷髏骨頸巾...有盒好好用既 diary mask...有兩支C牌既薰衣草 lotion...有盒 C牌既靚靚迷你 hand cream...仲有個最無用但曉閃既羊 cushion...





我今日先知原來信教的係唔可以用骷髏骨既野...所以當小妹妹既媽咪抽到條頸巾...佢送左比姊妹C...但姊妹C唔肯送番抽到既靚 bear 比人...哈哈~~~ 佢仲將兄弟A同兄弟G抽到既朱古力 & 餅乾拆左黎比我地分享...HAHAHAHA~~~


至於阿B就抽到新朋友買既薰衣草 lotion...um...我對呢隻味敏感的...所以今次我無得據為己有了...





而我就抽到令人意外既兄弟A的禮物...呢個 cushion 我都有諗過買黎做聖誕禮物的...不過實在太大個...我驚比班友仔丙...點知...佢條友仔今次得黎讚賞喎...之後佢成晚好得戚呢...仲 send msg 比阿B話姊妹C今次讚佢買得好...~____~"  真無聊...!!  不過比我地發現左佢更 DOG 的諗法...就係刻意唔摵價錢牌呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   一田幫人包裝既第一件事一定會幫你摵左個價錢牌的...係佢叫人唔好摵的!!!!!!   佢要比我地知道今次佢超過百五蚊...哈哈~~~ 條友仔好幼稚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!   我地話佢既然係咁做乜唔買埋電...家下無得試呀!!!!   嘿~~ 實在太好笑喇!!!





之後食埋個聖誕蛋糕...吹多陣水...都成十一點幾喇...打爛埋隻紅酒杯就散水喇...!!  個蛋糕係咪好靚呢?!  仲好好味添呀~~!!











***


G嫂唔響度...阿兄弟G就咩都搵唔到...我地要咩無咩...搵垃圾袋都搵左好耐@@~~ 唯一佢好快搵到比我地既就係筆...佢話成間屋至多就係筆...真係無花假...真係好多...哈哈~~ 兩層樓三個小朋友讀書...但係筆既數量就好驚人...!!





***


我包左朱古力送既贈品比Dick仔同G嫂...佢話想要對猿人杯的...^^ 好靚架...佢響 facebook度多謝我呢~~ (個波點袋我自己用的...)





好開心既一晚...如果齊人就更開心喇!!  太開心...唔記得黎張大合照添...um...唔緊要啦...一切在心中......^^  我會記得今晚的......


沒有留言:

張貼留言