2009年12月10日 星期四

是日相當無聊!!

近年尾好多野都趕...噚日上司仲同我講...佢會響月尾o個幾日放假...叫我最好冬至前搞惦晒d野...!!  ><"  之後數比我聽有d咩咩咩...轉頭又要跟埋灣仔o個間公司要既Group's bank confirmation, bank statement & bank rec...... 一睇個月曆...即係時日無多...好無心機......


Lunch 唔知食咩好...記得 M 記有個蝦仔包...所以就買黎o也...不過好似無乜味咁既...唔通無心機就連味覺都失調?!   近年我飲凍檸茶已經係走甜...近黎連熱檸茶及奶茶都無落糖了...近呢兩次...我連咖啡都無落糖 & 奶!!  大概...我想刺激番我響公司既求生意志......



食完就無無聊聊響個位度影下相...放左張大日子影既公司團體相...加上我整既襟花...仲有個 JB Menu ...可以刺激到我既都放在視線範圍內...希望精神會一振再振......



我覺得家下我個樣...似十足在角落的阿細扒響度既無奈樣~~~



噚日響吉之島 Sanrio 買左個大口仔月曆仔...好抵...減到 $9.5 一個...阿B買比我既~~仲抵...!!



2009年既 DIARY 差不多用完喇...記得買o個時...呢條繩都係攝響 10月18日呢頁的...2010年呢個都係呢...yeah~~ 整定呢日係我地既紀念日!!!  hohohohoho~~~


2009年10月18日 ~ 我們的大日子!!



2010年10月18日 ~ 結婚一週年!!  Yeah~~  haha~~



我都覺得自己實在太無聊............


***


放工後出左旺角做 treatment ... 之後駛左d錢...幫手刺激香港既經濟~~ 響九龍塘地鐵站內...突然覺得比人啤住...望真d...原來係姊妹Y既老公仔...哈哈~~~ Ryan Giggs!!!!!!!!!!   實在太大個頭了...haha~~~ 佢o個句咩憑意志我幾鍾意...!!




佢好多毛... dermes 點解唔搵佢做男性脫毛做代言人?!  haha~~




傑斯...少年有成 - 是天份 ; 成就傳奇 - 憑意志!!


而我...少年無知 - 是天意 ; 成就是零 - 憑低 b !!


***


今日...響沉重既心情中渡過...天呀~~~究竟 d 野幾時先做得完...?!?!


 


2 則留言:

  1. oh~~ 我既神!!!!!!!!!!
    點解我同e個廣告咁無緣, 搭極地鐵都唔見佢!!!!
    [版主回覆12/12/2009 11:11:00]因為...佢想避開你既痴纏...haha~~
    你去九龍塘丫...有兩個呢d廣告牌呀~~
    其中一個既位置無乜人經過...可以方便你影合照呀...

    回覆刪除
  2. 你張枱夠大, 可以放咁多野, 仲有小盆栽, 做野時望望都開心d, 精神為之一振!
    [版主回覆12/21/2009 23:19:00]其實我張檯唔大架...不過比我放左好多無謂野咋..heehee~~

    回覆刪除