2009年12月16日 星期三

兄弟A大囍日子的 Snap 2~~

阿B為上月兄弟A的大日子影的晚宴花絮篇 (因為阿B要做當晚既統籌...所以只係影了少部份):


一對新人的花車公仔... 蝦毛訂聊同埋蝦毛吉蒂~~ 中式公仔很特別...至鍾意佢個頭冠~~





簽名筆~~ 兄弟A後來不斷追蹤花落誰家...哈哈~~~ 終於知道係邊D人取去了...要好好愛惜啊...呵呵呵~~~





綁上幸福蝴蝶結的珍寶珠...哈~~~ 忘了撕下價錢牌...後來給人發現了...賓客唔會以為我地兼賣珍寶珠掛?!





相簿區...不過我最唔鍾意盞麻雀燈...破壞晒個氣氛!!





其實簡簡單單...少少的裝飾就足夠了~~





Table card~~~





***


接下來...我要整理下我地自己 D 大日子相片了...實在 hea 得太耐喇...仲有 d Honeymoon 相...要加把勁了~~!! 


1 則留言:

  1. 就係因為未有相, 所以唔記得你結左婚.. 快手d 喇... 曾太.... 唔易做呀... heehee~~
    [版主回覆01/09/2010 18:08:00]我地努力梗架喇...你知啦~~我有幾"勤力"先得架!!  HEEHEE~
    唔係喎...我覺得曾太幾易做呀~~哈哈~~ (係唔駛做野~~哈~~^^ o殊~~)

    回覆刪除