2009年12月22日 星期二

青衣, 朗豪坊及又一城的聖誕氣氛

上星期六去左青衣...一心一意去 Sanrio Village 影下相...點知人龍太長...龍尾報告版顯示要排 120 mins...所以放棄了...唯有擇日再來啦~~


但我同伴娘話既然黎到...高抄都要影下先得...哈哈~~~ 所以我地就上左 1 層影番落黎...都唔算空手而回...呵呵呵~~ 我地仲要等 d 人行開左先影架~~


真係好想入去呢...我要同大口仔影呀...我要扮甜蜜蜜既張曼玉呀!!



搵日放工黎影先得!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


***


又一城的聖誕樹又係年年都好有特色...又高又靚呢~~ Mon 去開做 facial...途經見到真係好靚呢~~~ 搵日要叫埋阿B黎影下相先得...咁多年都未影過聖誕樹啊!!


全港最高的聖誕樹,樹身掛的是 LED 彩燈泡 




光樂聖誕樹...著燈時真係好靚啊!! ^^




***


今年各大商場都佈置得幾靚...朗豪坊這年的聖誕以Wachifield為題材,以「公仔」為題的聖誕少了聖誕氣氛但也算是不錯...



***


買了對耳環給自己作為聖誕禮物...呵呵呵~~~ 紫色蝴蝶!!



 


 


1 則留言:

  1. 你都掃左好多場喎, 青衣城S.V.開朝10至晚10, 早d或者夜d冇咁多人 朗豪坊影得好靚
    [版主回覆12/28/2009 23:38:00]搵日放工去青衣影先得...好似開到1月頭咋!!
     
     

    回覆刪除