2009年12月25日 星期五

曾生和曾太婚後的第一個聖誕節

同阿B過左無數過聖誕節...要浪漫要悶極要低b要開心既都試過晒...今年只係身份變左...但係都係離不開去食食食...其實我地兩個對食既要求唔太高...亦唔太好d 貴夾唔飽既野...所以今年我地決定去食放題...九龍城既一代...環境 ok...不過係service麻麻...間唔中我地都會去食下...24號先 book 位都仲有位...而且無加價...咁就至好喇!!


6點3左右已經去到九龍城...仲搵到咪標位...咁我地就去九龍城廣場行左陣...買左份聖誕禮物比姊妹C...係支 Anna Sui 香水...我勁鍾意個樽!!  Rock!!


未夠七點我地就去到餐廳...今日太多人...所以位有D迫...我地好唔好彩...隔離o個兩位阿姐講野極之大聲...有次仲講述佢既胃酸倒流...oh...我真係有點反胃...阿B叫我唔好聽...我都想...!!!  佢再講呢D呢...我就會講屎尿屁架喇!!  ~___~"


唔知係咪多人食左...家下少左好多野選擇...無左火煱系列呢~~~ 所以只好叫鐵板自助燒...



































食左好多魚生...食得好飽...好開心滿足的一餐...HAHAHA~~~


食完仲有聖誕禮物送...@@~~





沒有留言:

張貼留言