2009年12月15日 星期二

裝蕉器?!

響側之島見到呢個裝香蕉既容器...真係笑爆咀...咁都諗得到...好野!!!


大家唔好心邪...真係用黎裝香蕉的!!





***


公司樓下既文具店老闆個細佬...送比我既跳跳虎...揭開個虎頭可以裝d無謂野落去架...本來仲有隻米奇架...點知...我拎到返屋企...個鼻比我整斷左...我都話我手臭架啦~~ 比阿B扔左 LU~~ o個個靚 d 架... ><" 



***


Dongwan 當左兵都已經有一年喇...仲有一年就出山喇...上年給他的 postcard ...唔知佢究竟睇唔睇得明呢?!  定係根本唔會睇到呢?!  @@~~~



 


沒有留言:

張貼留言