2009年12月24日 星期四

曾生和曾太婚後的第一個平安夜

今日放三點...不過阿B因為仲有野做...要成七點幾先走得...所以我自己去左沙田買聖誕禮物...準備26號同班老友玩交換禮物...要買兩份 $150 既禮物...真係幾頭痛...人又多...行完一田...又去 city super 行...兩邊行黎行去...行左幾次...都唔知買咩好...


諗諗下...不如去睇d想買好耐既野...終於買左 d 好靚既野先...實在太喜歡了...!!  希望到時佢地都會鍾意啦~~~ 個charm諗左好耐買邊款...最後揀了一式一樣的四葉草圖案...簡簡單單既款式...代表我們的一份感謝和祝福的心意...^^





四葉草車軸草屬植物(包括三葉草屬苜蓿草)的稀有變種,也有五葉以上,至多是十八葉。在西方認為能找到四葉草是幸運的表現,在日本則認為會得到幸福,所以又稱幸運草。四葉草會被賦予這些意義是因為非常其珍罕性。大概一萬株三葉草中只會有一株是四葉的(一說為十萬株才有一株)。


傳說中幸運草的四片葉子所代表的意思,有以下兩種講法:



  1. 第一片葉子代表希望(hope)、第二片葉子表示信心(faith)、第三片葉子是愛情(love)、而多出來的第四片葉子則是幸運(luck)的象徵。這種說法與基督教的望德、信德和愛德思想相配。
  2. 第一片葉子代表真愛(love)、第二片葉子代表健康(health)、第三片葉子代表名譽(glory)、第四片葉子代表財富(riches)。

資料來源: 維基百科


http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E5%9B%9B%E8%91%89%E8%8D%89


***


之後再去睇多次D禮物...心目中都諗左D...不過想等埋阿B一齊黎睇下...但佢話比我知仲未得...UM...實在好累呢...剛巧新城市有 show 睇...就去睇陣先...


咁細個場居然玩到雜技...真厲害呢!!   我仲拍左d短片比阿B睇...HEEHEE~~





睇完後就去買埋D禮物喇...唔想再行去一田喇...所以響 city super 買左條頸巾...我既至愛~~~





再去"有少少鍾意左佢" o個度買左 pack 我的美麗diary...哈哈~~~ 兩樣野未折扣之前係超過 $150 的...!!  哈~~ 佢要平比我都無辦法架...點知...佢班友都係咁諗法...哈~~~ 份份都唔過百五蚊的...!!





如果見勢色唔對路...我同阿B一定力保呢兩份野...哈哈~~~ 佢地既紀錄實在太唔得喇!!!!


買完之後...阿B終於可以放工...上次聖anna 有張 $100 蛋糕 coupon...所以我地加左d錢訂左個聖誕蛋糕準備 26號拎埋去兄弟G屋企食...個蛋糕好靚架~~


我地見度度都咁多人...所以去太興食 DINNER...哈哈~~~係呀...又用COUPON呀!!  今次為左慶祝平安夜...所以我地專登叫左個搵笨實既羊腩煲...份量只夠一人用 ~___~"  但要成七十幾蚊!!  仲叫多牒燒味飯...不過好多燒味都無...只好叫燒鵝加燻蹄...食完唔多滿足...返到屋企諗諗下食多個杯麵...哈~~~ 呢個平安夜真特別!!  ^^





***


公司前幾日有客送左個龍島禮物籃黎...幾靚的...不過好快比人分屍了... D 朱古力好好味架!!





2 則留言:

  1. THOMAS SABO 既鍊, 我都好鐘意架.................
    belated merry christmas~!
    [版主回覆12/31/2009 01:22:00]哈~~~ 新年快樂喔~~^^
    我都好鍾意呢間 D charm...次次經過都會望望...
    因為太多款喇~~

    回覆刪除
  2. 咦... 平安夜我都係去左太興食dinner喎....... 不過我6點半就開始食喇....
    [版主回覆01/10/2010 15:27:00]我地間中都會去呢間食架...因為之前買左好多 coupon...
    一去到沙田就第一時間去呢間...haha~~~

    回覆刪除