2009年12月28日 星期一

公司有糖派

放左幾日假...個靈魂都未曉回歸...仲要咁凍起身返工...真係好淒涼...我個阿head佢就happy...走左去旅行...


放假前係咁趕d野比佢...之後放假就收到佢既 e-mail...關於 d 退休金既回報計劃有d改變...睇睇下...又發現我既名出現響篇野度...係響 1月15日前收齊有關表格...真係比佢激死...次次都唔單聲...起碼事前講聲都好丫...搞到我唔知頭唔知路...!!


好似上年減人工...佢仲要響12月22晚上10點幾發出 e-mail...要我地響27號前交番張同意書...事前又係無講聲...又係響e-mail度叫我同另一位同事集齊表格...搞到有d同事以為我一早係收到料唔出聲...真係冤枉!!!  我都係睇到 e-mail 先知咋...真係唔明點解我老頂唔會預先講明先...有時真係比佢玩死呢!!


今年有個好消息...就係有個效益獎勵...因為上年減左人工...公司話回饋各同事對公司既支持和貢獻...會發放10分1既底薪作為獎金...今次佢呢個 e-mail 都係12月23日出既...不過就係17:37發出...我第日就笑住問佢...上年減人工就漏夜出 e-mail係咪驚比人圍剿?!  今年咁早發出係咪想比人讚呢?!  佢話係喎!!  哈哈~~~ 10分1都好過無...!!  今年收到最滿意既聖誕禮物...hahaha~~~


***


今日姊妹S 度完蜜月返工喇...佢比左幾樣手信我呢...個袋係紫色好靚架...不過唔知點解響公司影...出黎既效果變左藍色@@~~ 係咪燈光影響呢?!



***


上星期...公司突然出現左呢隻方舟...公司第二日就比人又爆格...@@"  之前我地仲講笑話呢隻野係用黎監察門口既同事...不過今次就無損失...只係比人整爛左度閘...個夾萬又係比人拖左出黎...所以我地懷疑呢個賊係今年年頭o個個...因為佢實在太熟位置了...而且我個位佢一d都無搞過...只係搞亂我後面o個個既櫃桶...今次d 賊仲蝕左d工具添呀...因為我個阿head無拉拉中番公司...嚇走左d賊...我地話佢好英勇呀...又鎮定...響等警察既途中...仲醒起自己未食飯...叫我後面既同事趕返公司既時候...順便幫佢去麥記買個飽呀!!  丫...乜佢唔知有麥默送既 service咩?! 



因為佈置聖誕...Receiption 既同事就貼左幾隻鹿上去...好快公司就派糖...哈哈~~~ 又幾邪喎!!



呢隻係懸浮方舟...但我地唔敢亂郁...因為係大老闆擺響 receiption 的...之前仲有幾隻大字貼響隔離 : " 懸浮方舟...請勿移動"...差在未寫埋"...違者格殺勿論" 落去咋!! 


梗係唔敢郁啦...因為整跌左...好難先還原到架...有同事曾以身試法架喇!!  哈哈~~


3 則留言:

  1. 哈蜜瓜kit kat好味呀!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆12/31/2009 01:23:00]係呀~~呢隻味好好味架...!!!! ^^

    回覆刪除
  2. Congrats!
    [版主回覆12/31/2009 01:24:00]多謝呀~~^^
    不過分番黎既"糖"...已經用晒喇!!  哈~~

    回覆刪除
  3. 咁快手?我地得股票jar. 無咁快用得
    [版主回覆01/09/2010 17:51:00]得十分一底薪...真係話咁快用左 @@~~
    用黎買左送比姊妹團既禮物喇!!

    回覆刪除