2009年12月18日 星期五

同事的大日子

今年係好年...身邊的朋友都相繼結婚...12月13日係同事S的大囍日子...在此祝佢同佢先生永遠甜甜蜜蜜...恩恩愛愛~~


當日七點幾我地成班同事姊妹到達女家...化妝 set 頭準備遊戲物資...玩了部份遊戲後...之後去出發去男家入門了...


晚上我和另外兩位姊妹在 receiption 招待賓客...大家正忙於分配賓客的座位及名單...突然傳來一陣強烈的樂器聲...嚇了我們一跳呢...原來一對新人邀請了兩位風笛手帶領他們進場...兩位正在試樂器...我地呢班鄉下妹加個鄉下仔...見到d咁有特色既事物...梗係好似去影旅遊景點咁啦...在西鐵站上的酒樓遇到風笛手...係咁影呀影...hohohoho~~差d忘記要做野~~@@!!



我們還為兩位新人進場時拋花瓣呢...不過公司d衰仔話乜搵成班花師奶拋花瓣呀!! ><"  原本諗住叫兄弟姊妹各四位出黎...一男一女咁響不同位置拋...點知班兄弟一知係拋花瓣就唔肯出黎...仲話呢d係女人野女人做...只係有兩個好人肯出黎...一個光頭仔加一個靚仔...所以最後變左兩個大男人響最前拋...四個女既響後面拋...哈哈~~ 很搞笑的... 但 d 同事唔多欣賞 d 風笛手吹野...一黎佢地吹得太幽怨...二黎覺得太嘈...@@!!


新娘子為我們一眾兄弟姊妹準備了襟花手花...門口還設有新人設計的 Floor plan & Seating plan 方便賓客可以自己查看他們座位的位置...還設有一對新人的婚紗照的小入座咭...



一對中西式的 cushion 係新娘子的姐姐為他倆親手造的...真的很有心思呢~~



一對新人送給賓客的小禮物係兩塊心型 cookie...不過好多拎到黎已經破裂了 @@!!  幾辛苦先保存到呢塊較完整的~~~ 有d同事仲口衰衰咁話: 以為係籌款的餅...仲問係咪要捐款 @@!!!



一班同事到來恭賀一對新人~~ 百年好合...永結同心...!!



姊妹化妝師為我弄的晚宴頭...不過有同事話我地班姊妹化妝好唔得...全部頭髮都好凌亂...嗚~~~唔緊要啦...至緊要新娘 ok就得啦~~~



沒有留言:

張貼留言