2009年12月22日 星期二

聖誕禮物 (PART 1)

呢兩日分別收到兩位小朋友既聖誕禮物...HAHA~~ 好有心思...!!


第一份好環保...用朱古力紙盒再加工...裡面再裝我至愛的朱古力...一拆開已經忘記左 " 食食食...我死梗喇...." 呢句警剔說話...我已經食左一半喇~~


張聖誕咭上講左現在小朋友返學既心聲...佢同我地講 : "上了中學很煩, 假期都特別少, 功課特別多, 所以要珍惜假期!!!"...當然我都知應該係佢媽咪教佢寫既...哈~~~ 家長既心聲...



同場加影...小朋友的媽咪 (即我同事...呵呵)...佢送比我試用既落妝紙...有玫瑰花精華架~



***


第二份係小花女 G 送比我既小禮物...我第一次見佢寫既字...都唔錯啵...而且佢仲畫上我既至愛~~~ 大口仔添... 不過我想提下阿花女爸爸...大口仔D頭髮係向上...唔係向下的...向下o個個係陳冠希...hahahahahaha~~~




嘩嘩嘩~~~ 係大口仔暖手包...不過我唔捨得用呢~~!!



沒有留言:

張貼留言