2009年12月8日 星期二

大日子的回顧篇: 出色的MC

因為大日子當晚是在酒店証婚...希望有人可以幫助我們令當晚進行順利...所以和阿B商量過後...決定尋找 MC 去幫忙...但我地擺酒當晚幾旺...而且很多新娘子已一早找MC...找了很多 blog 上出名的...都已經期滿了...

終於很幸運的...找到 MC Angel ...雖然當初阿B是想找個男的...但MC Angel 都是阿B找回來的...因為他看過她的表現...覺得她應該可以勝任...所以就相約見面傾細節了...

第一次見 Angel ...真人比上鏡及照片更漂亮...而且很斯文...我還以為她是教師呢~~ 當晚的會面很開心...我地一致決定是她了...



之後都是她主動找我們...提供不少資料及意見給我們參考...還早在七月左右已給我一些晚宴歌的選擇...只是我懶懶的...一直拖到大日子前一星期才給她名單...令她要在這麼少的時間去準備我們的晚宴CD...真的不好意思呢~!!

而且她還為我們撰寫當日的 rundown...她的確為我們分擔了不是煩人的工作呢...如果沒有她...我們亦不能專注去搞一系列的DIY項目...

她想當晚可以有位兄弟做她的幫手...心目中即刻浮現一個理想人選...兄弟F...公司好多時 Annual Dinner 找人選做 MC ...都會第一個想起他...因為他比較生鬼搞笑...而且高大有台型...^^

當晚很多人也認為他倆的外型很合襯呢...!!  Angel 條裙好靚...襯晒我地既主題顏色呢~~



大日子前夕...我們相約在沙田傾談當晚的遊戲節目...亦是兩位MC的第一次會面...當晚氣氛非常好...有講有笑...大家不斷提出意見...最後決定的遊戲亦令大日子當晚的來賓玩得很投入...很開心呢~~ 佢兩個既功勞真的著實不少!!



兩位表現鎮定又生鬼...一唱一和...很能帶領來賓的情緒...玩到佢地唔捨得走呢~~ 如果唔係有佢地...我成晚失左蹤去換衫...一定悶死班來賓呢~~ d賓客一定很早就想離開了... 謝謝你們啊!!  令我放心地去換衫扮靚靚呢~~


直至今天還有人在稱讚我們的靚靚MC...而且還說價錢很相宜呢...哈~~ Angel 你大可加價呢~~



禮物雖然不名貴...不過賓客都不介意...估歌名...問答遊戲...六合彩...改BB名等環節...很多人也表現投入雀躍...令賓客到今天還津津樂道...實在令人難忘的晚宴...很成功有氣氛...佢地兩個既功勞真的不少呢!!  之前的擔心著實是多餘了......



一個婚禮的成功...不能單靠我們的努力...別人的幫忙協助才能更成功...所以我們很榮幸找對了她呢~~!!

當晚她為我們分擔了很多煩人的問題...代我們去接洽酒店及律師各方面...試音響以及和一眾兄弟姊妹們做 briefing...教導兩位小花女進場...指導兄弟放花炮等等...甚至可能還有一些我們不知道的...兄弟姊妹們也覺得她很細心...令我們好放心好專心地投入婚禮...接受賓客們的祝福...輕輕鬆鬆地影相...開開心心的招呼來賓...如果又要去分神理各項事情...我諗我地一定唔能夠好好去享受當晚應有的興奮心情呢!!  特別係我呢個忟憎王......

實在太感激了... Angel & Franky ~~~ 多謝你們!!



2010年1月也是 MC Angel 的大日子來臨...近來她應該也在忙大日子的準備了...我們在此祝她有個難忘的婚禮...一切順順利利...永遠幸福快樂...!!  ^__^ 


(還有...你不要再瘦了...吃多一點...女孩子有少少肉才好看呢!!  當然...唔好似我咁多鬼祟肉...heehee~~)


http://hk.myblog.yahoo.com/mc-angel/


1 則留言:

  1. 我都搵左angel做mc呀..
    [版主回覆12/04/2010 01:25:00]Angel 絕對係一個好細心又靚女的MC~
    有佢真係令我地煩少好多野...o個晚真係放心好多呢~~~

    回覆刪除