2011年3月19日 星期六

2011-02-20 My first homemade blueberry cheese cake (J Cake C001)

學左九堂既蛋糕課程...都未試過無人 lead 住咁去完成一個蛋糕...講真...我都仲未係咁有把握...因為我覺得始終有部份過程掌握得唔係咁好~~   而且次次都會依賴去問阿sir & miss...又無乜記性......!! 


上星期返學時...向miss買左 d 材料用黎整凍餅...不過一直唔得閒...而且新買既工具都未清洗...今日見無所是事...所以就的起心肝去完成喇~~!!  


今次既嘗試係整 Blueberry Cheese Cake...Miss 比左份 recipe 我...仲簡單教左我一次點整...!!


其實都幾緊張的...因為響屋企整...無人可以問...係咁成日望住張 recipe ...好驚做漏一個步驟...


首先放滿一檯既工具 & 材料~~ 全部都係新購入...包括沙糖...哈哈~~~ 個磅新年時響日本城買...打蛋器都係前兩日先買~~



今日既 Blueberry Cheese Cake's 材料~~



影完晒冷相之後...正式開壇喇~~!! 


首先磅好晒D材料份量~~~ 不過我唔記得預先拎舊 Cheese 出黎...打起黎好難打...之後唯有座溶少少再打~!!  Handmade 梗係會有少少問題出現既...呵呵~~



首先整餅底...用牛油將餅碎搞勻...再平鋪壓實落餅模內...搞惦之後再放入雪櫃雪硬佢待用...



之後再將淡忌廉打起至6成待用...不過我覺得我打得過火左...應該有8成...haha~~後黎睇書先知 6 成既意思應該係水d既...@@!!


跟住再將舊芝士加入糖...打到變滑...不過我覺得打極都一舊舊好實...後黎座溶少少先打得順d快d...好似滑d 咁...



打完 cheese 之後...再加入少許藍莓醬再用膠刮搞勻...跟住再座溶D魚膠片...加入再搞勻...


不過呢個步驟我差D衰左...我浸軟D魚膠片之後...唔記得倒左D水就座溶D...仲溶到變晒水...咁份量咪多左囉?!  所以我倒左佢...再黎過~~@@!!  (愛恩斯坦又上身...)



終於搞惦可以倒晒 D 材料入餅模度喇!!!  歷史性的一刻來臨喇~~!!  不過我覺得好似杰左D...唔知實際係咪咁既呢?  倒完入模後...阿B幫我"鄧"平佢~~~~ 之後放入雪櫃...搞惦!!  成個過程差唔多個幾鐘...都算快手完成喇掛~~~



之後要洗番 d 工具...oh~~ 第一次洗番自己用過既工具呢~~~平時上完堂咩都唔駛理架嘛...嘩哈哈~~~



雪左大概兩個鐘之後...就拎個凍 cake 出黎脫模喇~~!!  哈哈~~~因為個模係 6" ...又要搵d高身又窄身過模既野黎座高...阿B好聰明...佢搵幾隻碗疊埋...


1...2...3...順利甩模...啦啦啦~~~~    甩得好靚仔喎~~!! 



無刻意掃平個 CAKE ...因為上面仲會鋪 Blueberry 蓉 ...唔知味道得唔得呢?!  早D倒起一杯黎試食啦...!!



阿B叫我唔好落咁多...因為佢麻麻地...我就覺得 OK 喎...又唔係好甜...@@~~!!



終於鋪勻喇~~~~ 賣相都 ok 丫~!!  我既第一個 Homemade Cheese Cake 響呢日順利完成喇~~~!!!    無買d生果黎裝飾啊~~ 自家吃...唔駛搞咁多啦~~~


再放入雪櫃雪下先~~~~ 好期特試味呢~~!! 



食完飯...hea 左成個鐘...忍唔住拎個 cake 出黎...切左一少舊黎食~~!!  um~~~~ Yummy!!!!!!!!!!!!!   不過個餅底唔夠實...可能我落少左牛油...哈哈~~ 阿B話自己食唔駛落咁多牛油啦~~~~



真係幾好味架...第一次無人監控下完成...好開心呢~~!!  放左上 FB ...有D朋友仲打黎 order...哈~~~ 咁信得過我?



不過阿B警告我...要過多兩個星期先可以再開壇...嘩哈哈~~~因為佢話咁食又唔運動...太肥喇!!! 


 


3 則留言:

  1. 你愛上左整餅?
    [版主回覆03/03/2011 16:38:00]整餅其實幾有滿足感...不過我仲要好努力先得...

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆03/03/2011 16:38:00]第一次整...過程都幾混亂下...HEEHEE~~~

    回覆刪除
  3. , look so yummy. 搞到我都好想整返个添.
    [版主回覆03/03/2011 16:40:00]呢個唔駛用焗爐...幾方便...不過都幾漏下...
    朋友話加益力多落去會無咁漏呀~~ 你都試下丫

    回覆刪除