2011年3月31日 星期四

2011-03-30 北海道牛奶布甸初試版

甜品實驗又黎喇~~!!   今次要試玩 " 北海道牛奶布甸 "...!!  材料一早已經買左...不過比屋企個男人勒令唔可以咁密咁整...加上近黎成日返學...所以到而家先開壇~~~!! 


首先又係量好晒 d 材料~~~


< 北海道牛奶布甸材料 >


北海道牛奶 350 g ...砂糖 20 g...雲尼嗱香油數滴 (隨意...可以唔落)...魚膠粉 5 g ...淡忌廉 150 g  (不過我有 d 多左有d少左...哈哈~~~ 我就係咁亂黎...如果大家跟足...應該一定會成功的...我的......暫時不知道...heehee)



鮮奶以細火煲至滾起...再加入砂糖...再加入數滴雲尼嗱香油...熄火...



魚膠粉用少許開水搞勻...用熱水座溶...



將魚膠粉加入已離火的鮮奶中搞勻...



待攤涼後加入淡忌廉...



用籬將奶過篩去器皿中...隔走多餘物質...



將奶倒至器皿中...先將表面的泡 (如有) 用匙巾 "畢"走...如果唔係凝固後會好醜樣...影響賣相架喇~~~



表面平滑...可以放入雪櫃雪至凝固...



三個用了圓樽仔...三個用了四方斜角杯仔...都係好的式得意~~~



六個制成品~~~!!  聽晚放工返黎試食...到時再匯報...



呢個甜品製作非常的簡單...而且加埋影相時間...唔駛一個鐘就搞惦...HEEHEE~~不過味道就仲未知......希望 OK 啦~~~~


如果呢個成功左...下一個甜品又整咩好呢?  有冇好介紹啊?  


 


2 則留言:

  1. 應該好滑下....hehee..
    [版主回覆04/07/2011 00:37:00]真係幾滑下呀~~~ 呢個可以 encore呀~~~!!

    回覆刪除
  2. 你好叻丫, 快o的向高難度挑戰, 等我又要起度偷下師!!
    [版主回覆04/07/2011 00:38:00]其實我一d都唔叻...我都係響網上睇人地點整咋...
    你都試下整丫...呢個真係唔錯架~~

    回覆刪除