2011年3月16日 星期三

2011-03-13 曾宅烤雞 again~~XD

星期日 (13/3) ~~無拉拉大傷風...!!  大概我鼻敏感又無拉拉發作掛~~~打到我頭都痛...


阿B響樓下花園都聽到我係咁打乞痴~~~ 仲話我打得咁大聲...


當晚既晚餐自然由大廚B獨力搞惦啦~~~ 呢晚我仲碗都唔駛洗添...HEEHEE~~ 呢晚做左 " 乞痴大帝" ~~~


通常人地病呢就會無乜胃口...不過我就唔係...仲大食過無病...而且咩都唔會戒口...


星期六已經買定呢日既餸...阿B仲醃左隻雞幾個鐘...今次仲吊起希望乾身D...不過都係唔得乾身...究竟要點吊呢?


買左個焗爐梗係要用盡下佢啦...所以我地又玩烤雞...不過今次都係焗得唔係咁乾身...都係第一次焗好食...究竟係雞出事丫...定係方法出事呢?!  要再響網上爬文先得!!!  大家有咩方法推介呢?


個樣好 OK 架喎...不過裡面仲係好濕下...所以 D 肉有 D "淋"...味都OK既~~



第二味係簡單的蠔油唐生菜



哈~~又係四季豆...不過今次轉用蝦仁炒...但係 D 蝦仁麻麻地~~~ 無乜味咁~~!! 



 


 


沒有留言:

張貼留言