2011年3月30日 星期三

為朋友的婚禮努力

今年係2011年...有位好朋友將會在 11月11 日同佢女友拉埋天窗...6 條 1 非常好記...其實上年已經知道佢會響呢日結婚...好開心我係成班朋友之中第一個知道...大概因為我剛剛搞完結婚...佢有好多問題問我...哈哈~~~ 當睇到佢響 3V 影既婚紗相...真係替佢好開心...終於大個仔喇...!!  之後佢去試馬褂...第一時間 sent 比我睇...真係好感動...佢居然肯著馬褂呢......嗚~~~阿B就唔肯著啊~~~~!! 


距離佢大日子仲有半年...而家佢地都籌備得七七八八...開始可以諗下將個婚禮細節點搞......


好開心佢邀請我地為他們做一系列的 DIY...好多謝佢對我地咁有信心...!! 


放心~~~我地一定會盡力做到最好的~!!!!  




< DIY LIST: >

(1) 姊妹大支票  (要等佢地既台灣婚照)

(2) 結婚証書套 (未有概念...從未整過...呢個係比較擔心既一項)

(3) 襟花 (有 idea)

(4) 手花 (有 idea)

(5) Photo Board (有 idea ...會利用有限既 scrapbooking 技術去完成...不過都係要等佢地既台灣婚照)

(6) Welcome Board (未有 idea)

新郎哥比左少少物資比我...隻貓頭公仔應該會用去手花 & 簽名筆度...因為佢地個 theme 係貓貓...不過 theme colour 未定好...新娘好似都係偏好紫色...咁就易辦得多~~~


初時男主角話比我知佢買左 D 貓貓公仔頭...不過好似好核突咁...我叫佢比我睇下先...見到真身...都OK丫...我襯過落個襟花度 (呢個係 JB大日子用既自家襟花)...大小都適中...用落手花 & 簽名筆都可以啊~~!!  至於襟花...唔知佢 D 兄弟肯唔肯用公仔頭呢?!  如果肯...就真正係好兄弟了~~~!!  





至於 d 小貓 figure ...我遂隻遂隻擦乾淨... 因為佢頭頂D電話繩生銹了...搞到好多銹色響D貓身上...用濕布抹唔甩...反而用擦膠擦得甩...哈哈~~~家下靚仔番晒喇~!!


不過我真係未有頭緒點用好...想用落去 Welcome Board 度...不過要點樣突出番佢地呢?!   um.......







4 則留言:

  1. 好得意既貓仔呀
    [版主回覆04/07/2011 00:31:00]係呀~~朋友的婚禮主題係貓咪呢~~~
    你定左主題未啊?

    回覆刪除
  2. 你好偉大啊!這是十分艱巨的工作啊
    [版主回覆04/07/2011 00:33:00]其實唔偉大呀~~哈~~
    好開心可以參與朋友的籌備工作...又可以玩...

    回覆刪除
  3. 咁多DIY....好大工程呀!!!
    [版主回覆04/07/2011 00:34:00]比起而家好多新人...佢地算少DIY了...HEEHEE~~~

    回覆刪除
  4. 我都有整  結婚証書套 & Welcome Board . 正確d ,應該係我老公整0既. 你可以 reference lei 個 site o. d product 好靚0架. https://www.weddingitem.net/
    [版主回覆04/07/2011 00:35:00]好多謝你個 WEB SITE呀~~~ 好多靚野呢~~~
    等我去搵下靈感先~~~唔該晒你啊^^

    回覆刪除