2011年3月28日 星期一

2011-03-26 重遊赤柱~~~影~~相~~~日

星期六...晨早八點就要入到赤柱準備影相...一直影到下午三點幾...又肚餓又攰...不過玩得好開心~~~!! 


朝早凍到丫...不過今日好好天呀...又唔太晒...下午無咁凍...係間中大風d...好正的一日~!!


今日路面情況好1暢順...所以我地七點半就到左喇...所以在美利樓影下無聊相...!!






玩左成日...終於影完...之後即刻走去醫肚...實在太肚餓喇~~~!!!! 





呢個雞肉漢堡好似無乜味...原來我地忘記落醬呀...實在餓到有咩食乜...哈哈~~~





之後食呢個芝士牛肉漢堡就記得落醬...好味好多呀~~~~~ !!





今日我地仲帶左對公仔去影相...heehee~~~









早d唔落個眼妝住啦...哈哈~~~ 不過著 causal wear 又化到咁濃就好怪啦~~@@!!





好開心的一日...唔理影得好唔好...呢段都係美好回憶......  更何況...真係好超值...一切既 service...幫手的人都好 nice...暫時無 hard sell...哈~~~不過可能臨尾先會死纏難打...希望佢地唔會將我地對它既印象改變啦~~~~ 咁就 Perfect 喇!!!


響影相期間影左D花絮...不過 SET 左 "朋友限定"...想睇就要 LOGIN IN & 成為 BLOG友仔先睇到了~~~^^


1 則留言:

  1. 幾時有相睇呀??^^
    [版主回覆04/07/2011 00:53:00]我地都有偷影...不過應承左佢地唔公開...
    等遲d收相第一時間比你地睇...
    不過...我地感覺得佢地影得麻麻...@@~~
    成日重覆同一樣既 pose...咀對咀...鼻尖對鼻尖...o會埋去等等...
    同佢講想影自然d既...講佢又唔明...搞到我地都無乜mood...哈~~~不過整體service都幾好...當去玩一日都唔錯...^^
    p.s. 我發覺EG揀o個條裙係同你一樣...不過你著得好睇好多...我胸前太無野了...heehee~~ 不過實在無乜得揀...佢地改左我地三次期呀...終於無拉拉upgrade左我地影 sat @@!! 
    不過佢地話太多人影...攝影師都交唔切相比佢地呀...你有得去揀相未呀? 

    回覆刪除