2011年3月18日 星期五

2011-03-16 Postcard Booklet Making

星期三 (16/3) ... 去左 CWB 返學...呢堂係學整 Postcard Booklet...!!  通常返 Pegco 都係得一堂會比較趕...而且次次都係做唔晒...上兩本相簿我到家下仲未完成...因為響屋企得自己整又太懶...會搞下玩下其他野...


一去到又係揀紙呀...我地四個係咁埋頭苦幹咁揀...終於都每人都揀到 6 張紙...我地大家部份揀左相同...哈~~ 之後就係咁 cut 紙...呢度無 trimmer...要用間尺度黎 cut ...所以比較慢...仲要 cut 咁多張 @@~!!  我地唔想咁多相同...所以又交換下...!!



哈~~~今次我地個個都幾叻下...overrun 左一個鐘...不過就完成左個 booklet 喇!!!


我地有三個既封面都係呢隻雀...!!



我個封底呀...不過 cut 紙時無留意下面...嗚嗚~~~ 無咁靚添~~~



我地要做十張 postcard ...下面係Postcard 既部份內頁... 不過未有 decoration...因為 miss 係唔包呢 d ...要後期再加工~~




呢張係同學仔比佢張紙我用...真係好感激呢~~~ 呢張真係幾靚啊!!



Miss 提供既 postcard stamp...效果非常好啊...呢個 stamp 好靚呀~!  呢度每張 postcard 都可以撕出黎用架~~~




呢個相簿都係用 book binding 既方法...拎住本製成品好開心咁返屋企...不過返到屋企都成十二點半喇~~~!! 


 


1 則留言:

  1. 整duck好靚o阿!!
    [版主回覆03/21/2011 17:30:00]多謝啊~!! 

    回覆刪除