2011年3月25日 星期五

為星期日解禁做好準備~~

之前整左好多次芒果流心布甸 & cakes...被阿B 勒令兩個星期唔准整住...  因為佢係咁食落去會好肥......!!    而且我地呢個星期六 (2011-03-26) 又要去影相.......佢驚上鏡肥仔呀~~~哈~!!


不過我之前已經買左北海道牛奶...!!!!!   比佢打斷左我既實驗計劃!!!!  等我日日開雪櫃見到都心思思.......  有D朋友知道我會整呢個甜品計劃...一聽到係用北海道牛奶...就即刻問我幾時買既...我要鄭重聲明...我整第一次芒果流心布甸時已經買左架喇...絕對無問題的!!!  放心~~!!


黎緊既 SUN ...應該可以解禁喇...!!!   嘿嘿嘿~~~~ 大家估下我又搞乜東東實驗?!!    唔好咁心急啦~~~遲D揭曉下.......!!  不過都比D貼士大家估下...睇圖喇~~~



之前阿B買左幾個布甸比我食...個玻璃樽咁得意...所以食完就留番...環保~~今次大派用場喇!!!



另外...早幾日同朋友去左火炭既蛋糕工具倉入左 D 工具...其中呢個都係為左今次而買的!!  個外型好得意...!!



希望實驗會成功啦~~~!!!! 


哈~~~今晚響超市買野時...阿B知我會整甜品...佢居然叫我整芒果流心布甸比D親戚食...因為佢地 SUN 會黎入黎村拜山呀~~!!   但係都整唔切流心啦...所以~~~都係等我練多D先啦~~~~~


 


 


 


2 則留言:

  1. 我估係牛奶布甸,對ma~
    [版主回覆03/31/2011 12:04:00]嘻~~叻叻~~~你估啱左~~!! 

    回覆刪除
  2. 我岩岩都整左, 但買左其他牛奶, 太稀,於是成唔到布甸
    [版主回覆04/04/2011 12:17:00]就算其他牌子奶都OK架~~
    可能D份量有D多左...所以先唔成布甸咋...
    得閒再試下啊~~~

    回覆刪除