2011年3月20日 星期日

2011-03-05 赤柱行

2011-03-05 係一個風和日麗的星期六...我同阿B放工後就去左一轉赤柱行下...臨去之前阿B上網用 google 地圖跟住行左一轉...haha~~~ 到真係揸車時...佢話真係好似曾經黎過一次咁...真係搞笑~~~


本來想泊赤柱廣場...我地泊左去 d 露天停車場...$12/hr ...哈~~~好彩赤柱廣場 parking full 左咋!!!  後來先知 Sat 泊第一二個鐘要$24...第三個鐘起要 $38...貴到丫~~~


美利樓依然係婚紗相拍攝熱點...o個日就見到幾 pair 新人響度影相喇~~





卜公碼頭...大風到丫~~~~吹到我地頭都甩...哈哈哈~~~








可能今日係星期六啦...好多人呀~~~ 石灘都企滿晒人...














哈哈~~~ 我地仲一齊行公園...第時七老八十時...唔知我地仲有冇精力咁行呢?!   哈~~~ 到時又響呢個位影番張相先~~!!! 

















日落之前...我地就回航喇...因為我地兩個超無聊...行行下 Taste 居然忽然想返屋企玩煮飯仔...  無錯...!!  我地就係咁鍾意玩即興...人生~~至緊要好玩!!!


回航途經深水灣...我地又泊埋一邊落左去影相...哈哈~~~ 有夠無聊...不過真係好開心~~





其實今日都幾涼下架...所以沙灘都無乜人落水...不過有 pair 小情侶就剛玩完水上黎...上左岸後就訓響沙灘摟在一起...啜啜啜...oh~~~我真係"登"佢地好凍架...不過佢地兩個咁熱惰...應該唔會覺凍...!!  哈~~~~ 大概已過左少女情懷總是詩好耐...感情已進入另一境界...太骨脾既說話響別人面前真係唔想講...自己都頂唔順...唔好期望別人去頂得住...哈~~











哈~~阿B因為對鞋容易入沙...所以每步都小心翼翼...相反我就跑都得...哈哈哈~~~








終於踏上歸途喇...不過又係塞車呀~~~ 兩條隧道都塞到爆 ~~ @@!!








今日視察環境~~ 2011-03-26 我們會重臨...HEEHEE~~~~




沒有留言:

張貼留言